مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کرد: این نهاد آمادگی دارد تا کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران و هم استانی‌های نوع‌دوست را در قالب راه‌اندازی پویش «رفیق گلستان باشیم» جمع‌آوری و در اسرع وقت به دست گرفتاران سیل در استان‌های شمالی گلستان، مازندران و خراسان شمالی برساند.
کد خبر: ۷۲۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰ 27 March 2019

به گزارش تابناک رضوی، حبیب‌الله آسوده از ایجاد این حادثه طبیعی در استان‌های شمالی کشور ابراز تأسف کرد و گفت: سال جدید برای جمعی از هم‌وطنان ما در شرایطی شروع شد که گرفتار بلای طبیعی سیل شدند و نیاز به کمک‌رسانی همگانی وجود دارد و دراین‌بین کمیته امداد به‌عنوان نهاد خدمت رسان آماده همکاری است.

وی با اشاره اینکه اکنون دفاتر و پایگاه‌های این نهاد به‌موجب اجرای طرح ۲۰-۲۰ فعال است، افزود: نیکوکاران و زائران نوع‌دوست در خراسان رضوی می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های نوروزی فعال و مستقر این نهاد در سطح خراسان رضوی کمک‌های نیکوکارانه خود را در قالب نقدی و غیر نقدی به سیل‌زدگان استان‌های شمالی اهدا کنند.

آسوده اضافه کرد: به‌منظور کمک به خانواده‌های دچار سیل در استان‌های شمالی، نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره‌گیری کد یو اس اس دی: #۹۹ * 8877 *، واریز وجوه نقدی به شماره‌حساب 3333 و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نزد بانک ملی در بازسازی منازل تخریب‌شده در سیل و تهیه اقلام ضروری سیل‌زدگان مشارکت کنند تا امسال همه باهم «عیدی برای همه» را تحقق ببخشیم و با کمک به سیل‌زدگان بخشی از آلام و مشکلاتشان را کاهش دهیم.

شایسته ذکر است پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل و تهیه لوازم ضروری برای سیل‌زدگان استان‌های شمالی، با عنوان «رفیق گلستان باشیم» راه‌اندازی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار