پرونده‌های مربوط به فراخوان بهمن ماه ۹۷ از ۲۱ خرداد تا ۳۱ تیر ۹۸ در هیأت مرکزی جذب وزارت علوم بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.
کد خبر: ۷۲۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ 29 March 2019
، ثبت‌نام متقاضیان عضویت در هیأت علمی دانشگاه‌ها بر اساس بیستمین فراخوان نیمه‌متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از روز ۱۵ بهمن ماه آغاز شد و به مدت دو هفته ادامه داشت و قرار بود روز ۳۰ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت‌نام باشد. اما بر اساس تصمیمات اتخاذ شده این مهلت تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۵ اسفندماه تمدید شد.

بر اساس برنامه زمان‌بندی بیستمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان بهمن ۱۳۹۷، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی از ۱۹ دی ماه به مدت ۸ روز فرصت داشتند نیاز خود را برای جذب هیأت علمی جدید به وزارت علوم اعلام کنند.

پس از اعلام نیاز دانشگاه‌ها به جذب هیأت علمی، مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی از ۲۹ دی تا ۶ بهمن ماه به مدت ۷ روز فرصت داشتند تا اعلام نیاز و تخصیص ظرفیت دانشگاه‌ها را بررسی کنند و پس از این فرایند نیز دانشگاه‌ها مجدد تا ۱۴ بهمن یعنی به مدت ۷ روز فرصت داشتند ارزیابی مرکز نظارت را بررسی کرده و با درخواست خود تطبیق دهند.

مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم از روز ۱۵ بهمن تا روز ۳۰ بهمن را به عنوان مهلت اولیه فراخوان جذب را اعلام کرد و متقاضیان جذب در این زمان می‌توانستند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این زمان تا ۵ اسفند تمدید شد و دانشگاه‌ها تا ۲۰ خرداد ۹۸ فرصت دارند تا به درخواست‌ها رسیدگی کنند. در نهایت پرونده‌های مربوط به فراخوان بهمن ماه ۹۷ از ۲۱ خرداد تا ۳۱ تیر در هیأت مرکزی جذب وزارت علوم بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار