معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از 6 عملیات امدادرسانی طی 13 ساعت گذشته توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 01 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، اسماعیل بهمن‌آبادی گفت: طی 13 ساعت گذشته از ساعت 7 شب تا 8 صبح، 6 عملیات امدادرسانی توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر خراسان رضوی انجام شد.

وی افزود: حادثه نخست مربوط به تصادف 2 دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 35 محور جغتای به جاجرم، فرعی روستای فیض‌آباد بود که سه مصدوم بر جای گذاشت و پس از امدادرسانی اولیه توسط نیروهای نجاتگر و امدادگر جمعیت هلال احمر جغتای این مصدومان جهت سیر تکمیلی مراحل درمان، به بیمارستان ولیعصر(عج) این شهرستان منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: حادثه دوم واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر 13 محور بردسکن به طبس، فرعی روستای برجک بود که موجب مصدومیت راننده این خودرو شد که وی پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان ولیعصر(عج) بردسکن منتقل شد.

بهمن‌آبادی بیان کرد: امدادرسانی سوم به پسر 17 ساله‌ای بود که به علت آسیب مچ پای راست به پایگاه آبروان مشهد در کیلومتر 40 محور سرخس به مشهد مراجعه حضوری داشت که پس از امدادرسانی اولیه توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر مشهد جهت سیر تکمیلی مراحل درمان به بیمارستان شهید کامیاب(امدادی) مشهد انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه امدادرسانی چهارم به آقایی 45 ساله در کمپ غدیر مشهد بود که دچار مشکل قلبی شده بود، بیان کرد: وی پس از اقدامات اولیه درمانی جهت سیر تکمیلی مراحل درمان توسط نیروهای اورژانس 115 به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اضافه کرد: امدادرسانی پنجم به آقایی 43 ساله در سه‌راهی وکیل‌آباد بود که دچار مشکل تنگی نفس شده بود و وی پس از احیاء اولیه جهت سیر تکمیلی مراحل درمانی به بیمارستان شریعتی مشهد انتقال یافت.

بهمن‌آبادی تشریح کرد: عملیات ششم بازگشایی روستاهای تربت جام در کیلومتر 20 محور تربت جام به فریمان بود و با تلاش نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان مسیر مسدودشده بازگشایی شد و خوشبختانه در این سیل، حادثه‌ای به مردم وارد نشد.

وی یادآور شد: این عملیات‌ها توسط 18 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با 4 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه موتورپمپ تخلیه‌آب صورت پذیرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار