رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به پنج مصدوم 2 حادثه واژگونی خودروی سواری، یک مورد تصادف 2 خودروی سواری و یک مورد سقوط جسم از ارتفاع بر روی فرد خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷ 01 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، علیرضا فضلیانی از 3 عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در ساعات اخیر خبر داد و گفت: این عملیات‌ها که مربوط به 2 مورد واژگونی خودروی سواری و یک مورد سقوط جسم از ارتفاع بر روی فرد بود، سه مصدوم برجای گذاشت.

 

وی تشریح کرد: در عملیات اول که مربوط به سقوط یک دستگاه پرس یونجه و برخورد وی با سر یک کارگر 34 ساله در یک گاوداری در کیلومتر 28 محور رشتخوار به تربت حیدریه بود، این فرد دچار آسیب در ناحیه سر شد که با حضور تیم عملیات جاده‌ای جمعیت هلال حمر رشتخوار در محل، پس از اقدامات مورد نیاز مصدوم را برای سیر تکمیلی مراحل درمان به بیمارستان تأمین اجتماعی منتقل شد.

 

رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضویاظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ال900 در کیلومتر 32 محور نیشابور به مشهد، 2 سرنشین آن مصدوم شدند که پس از اطلاع حادثه به واحد عملیاتی هلال احمر، امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر نیشابور بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، یکی از مصدومان را به بیمارستان 22 بهمن نیشابور انتقال دادند.

 

فضلیانی به عملیات سوم برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان واژگونی یک دستگاه خودروی پراید اشاره کرد و افزود: این حادثه که در کیلومتر 30 محور سرخس به مشهد، پایگاه جاده‌ای گنبدلی اتفاق افتاد منجر به مصدومیت 2 سرنشین خودرو شد که با حضور تیم عملیاتی در محل حادثه، اقدامات مورد نیاز اولیه صورت گرفت و مصدوم به اورژانس 115 تحویل داده شد.

 

وی با اشاره به اینکه عملیات دیگر برای امدادرسانی به سه مصدوم حادثه برخورد 2 دستگاه خودروی پراید در کیلومتر 3 محور مهنه به گناباد، جاده خیرآباد بود، اظهار کرد: یک تیم عملیاتی سه نفره همراه با یک دستگاه آمبولانس با حضور صحنه تصادف، پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، 2 مصدوم را به علت آسیب پا و سر به بیمارستان امام رضا(ع) فیض‌آباد منتقل کردند.

 

همچنین در حادثه واژگونی خودروی اچ سی کراس که ساعت 10:58 صبح امروز دوشنبه و در کیلومتر 10 محور بیدخت به شوراب رخ داد نیز 6 نفر مصدوم شدند که امدادرسانی توسط تیم عملیاتی پایگاه نجم آباد انجام و مصدومان به مرکز  درمانی منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار