رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی:
رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: کاهش ۹۰ درصدی تلفات جانی تصادفات نوروزی استان نشان از اثرگذاری پویش بهرفت هلال احمر خراسان رضوی است.
کد خبر: ۷۳۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 02 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، حمید بنایی با حضور در پست‌های ایمنی و سلامت مسافران نوروزی جمعیت جوانان هلال احمر، به پویش بهرفت پیوست.

وی در حاشیه بازدید از پست‌های ایمنی و سلامت شهیدان رجب‌پور و عزیزی اظهار کرد: در بین همه شیوه‌های کنترل آسیب‌های ناشی از بی‌احتیاطی در رانندگی اعم از استانداردسازی مسیرها، تعمیر عیوب تابلوها، ساخت خودرو با ایمنی بالا، قوانین سخت‌گیرانه و غیره بهترین و نتیجه‌بخش‌ترین شیوه آموزش است.

وی ادامه داد: در این پست‌ها، حتی مسیرهای حادثه‌خیز محدوده شهرستان با جزئیات، حتی نوع حادثه تهدیدکننده در حاشیه نقشه‌ها به چاپ رسیده و نکته مطلوبی در آگاه‌سازی مردم به شمار می‌رود.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی با اشاره به تشکیل پویش بهرفت، گفت: تأثیر به‌سزای این پیمان قلبی در کاهش حوادث ترافیکی، محسوس و قابل تقدیر است. 

بنایی خاطرنشان کرد: اینکه طبق آمار ارائه‌شده، تلفات جانی این تصادفات نوروزی تاکنون نسبت به موقعیت مشابه سال گذشته کاهش ۹۰ درصدی داشته، دلیل مناسبی بر صحت اجرای پویش بهرفت توسط هلال احمر خراسان رضوی است که نتیجه آن نشان از کمترین حوادث در پرترددترین استان سفرهای نوروزی دارد.

وی با اشاره به مخاطره و تهدید سیل و آبگرفتگی در کل کشور، هشدار داد: متأسفانه در روزهای اخیر نیز شاهد غم و رنج تعداد زیادی از هموطنانمان بودیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیان کرد: گذشته از بی‌مسئولیتی برخی و عدم ایمن‌سازی سازه‌های حیاتی در ایران، اینکه مردم هشدارهای مرتبط با سیل را نمی‌دانند نیز در افزایش خسارات حادثه مزید بر علت شده است.

بنایی اظهار کرد: تاریخ تمدن ایران، اتحاد و غیرت ایرانیان را ثابت کرده و ما هم همچون گذشته یاور رنج و غم هموطنانمان هستیم و بسیار شایسته است که راه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی هلال احمر بیش از پیش در اختیار عامه قرار گیرد، چرا که هلال احمر از ارگان‌های قابل اعتماد در کشور ما به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار