سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اعلام کرد؛
سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از امدادرسانی به مصدومان 3 حادثه در نیمروز نخست روز طبیعت 98 در استان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۶ 02 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، مجتبی محمودی با اظهار امیدواری از کم حادثه بودن روز طبیعت امسال در کشور و استان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، افزود: تا ساعت 14 روز 13 فروردین امسال، سه عملیات امدادرسانی در سطح استان صورت گرفته است.

وی یادآوری کرد: در طرح نوروزی تاکنون بیشتر تماس‌های تلفنی به ندای امداد 112 هلال احمر از سوی کودکان بوده که از والدین درخواست داریم که مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند تا در امر خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان حقیقی با مشکل مواجه نشویم.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین در روز طبیعت به والدین توصیه می‌کنیم که بیش از پیش مراقب فرزندانشان باشند و آنان را رها نکنند، زیرا بیشترین گروه حادثه‌دیده استان از ابتدای طرح نوروزی 98 تاکنون این گروه سنی بودند.

محمودی، همچنین از سه عملیات امدادرسانی به مصدومان سه حادثه در ساعات اخیر خبر داد و گفت: طی عملیات 4 ساعته امدادرسانی درن ارتفاعات گرینه که ساعت 9:50 رخ داد، یک بیمار 45 ساله که دچار درد شدید در قفسه سینه بود به روستای گرینه انتقال یافت و سپس به اورژانس 115 تحویل داده شد.

وی با اشاره به واژگونی یک دستگاه خودروی سوای ال90 در کیلومتر 40 محور گناباد به تربت حیدریه، بیان کرد: این حادثه در ساعت 10:17 امروز سه‌شنبه روی داد و بر اثر آن 2 نفر مصدوم شدند که پس از رهاسازی مصدومان و انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تیم عملیات بین شهری هلال احمر گناباد یکی از مصدومان که دچار آسیب ستون فقرات شده بود به بیمارستان بهلول گناباد منتقل شد.

به گفته سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 30 محور تایباد به باخرز، راننده آن از ناحیه دست و پا مصدوم شد که پس از انجام اقدامات مورد نیاز، به مرکز درمانی خاتم‌الانبیا(ص) انتقال یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار