رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه خبر داد؛
رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر تربت حیدریه به 3 مصدوم حادثه واژگونی جاده تربت حیدریه به مشهد امدادرسانی کردند.
کد خبر: ۷۳۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 03 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، رضا مؤمن‌زاده از امدادرسانی به 3 مصدوم حادثه واژگونی جاده تربت حیدریه به مشهد در صبح امروز خبر داد و گفت: در ساعت 6:30 بامداد امروز یک دستگاه خودروی سواری پراید در کیلومتر 60 محور تربت حیدریه به مشهد دچار واژگونی شد و این حادثه 3 مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: حادثه‌دیدگان که دچار تروماهای سر، دست، پا و ستون فقرات شده بودند در عملیاتی 3 ساعته توسط نیروهای نجاتگر و امدادگر جمعیت هلال احمر تربت حیدریه مورد مداوای اولیه قرار گرفتند و جهت سیر تکمیلی مراحل درمان به بیمارستان 9 دی این شهرستان منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر تربت حیدریه با بیان اینکه این عملیات به‌صورت مشترک توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر و اورژانس 115 این شهرستان انجام شد، خاطرنشان کرد: 2 تن از مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس 115 تربت حیدریه و یک مصدوم دیگر توسط نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر به این مرکز درمانی انتقال یافتند.

مؤمن‌زاده گفت: متأسفانه علت اصلی حوادث جاده‌ای که عمده آنها واژگونی است و نزدیکی مقاصد به‌وقوع می‌پیوندد خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده و خطاب به مسافران نوروزی توصیه می‌کنیم که جاده را به عنوان جزئی از سفر بدانند و نگاهشان تنها به مقصد نباشد و رانندگان می‌توانند از مکان‌های استراحتی که توسط مجموعه‌های مختلف همچون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در شهرها و جاده‌ها تعبیه شده استفاده کنند و ضمن رفع خستگی خود، از سفری ایمن و بی‌حادثه لذت ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار