رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار خبر داد؛
معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از امدادرسانی به هفت مصدوم تصادف زنجیره‌ای امروز آدینه در محور بردسکن به سبزوار خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳ 05 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، محمدعلی جباری از تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه خودروی سواری در کیلومتر 40 محور بردسکن به سبزوار خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 10:45 امروز جمعه بین سه خودروی پراید، پژو و سی‌یلو رخ داد که  10 حادثه‌دیده شامل هفت مصدوم و سه نفر فوتی برجای گذاشت.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع حادثه به واحد عملیاتی 112 جمعیت هلال احمر، یک تیم عملیات بین شهری متشکل از امدادگران و نجاتگران پایگاه ابراهیم‌آباد جمعیت هلال احمر سبزوار همراه با یک دستگاه آمبولانس به موقعیت حادثه اعزام شدند.

معاون مدیرعامل استان و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار ادامه داد: طی عملیات امدادرسانی 2 ساعته توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر سبزوار با همکاری اورژانس 115، اقدامات مورد نیاز اولیه برای هفت مصدوم حادثه صورت گرفت.

جباری بیان کرد: یکی از مصدومان که یک پسر 15 ساله‌ بود به دلیل آسیب سر و گردن و کاهش سطح هوشیاری به مرکز درمانی امدادی سبزوار و 6 مصدوم دیگر نیز توسط آمبولانس و بالگرد اورژانس 115 به مرکز درمانی منتقل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار