مدیرعامل هلال احمر استان خراسان رضوی خبر داد؛
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با بیان اینکه از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی 29 حادثه سیل و آبگرفتگی در سطح استان به وقوع پیوسته، گفت: طی 76 عملیات به 142 فرد گرفتار در سیلاب در سطح استان امدادرسانی شده است.
کد خبر: ۷۳۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 05 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، دکتر سید مجتبی احمدی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی امداد و نجات نوروزی هلال احمر خراسان رضوی تاکنون بیش از 185 حادثه در شهرها و روستاهای خراسان رضوی اتفاق افتاده، گفت: این حوادث شامل حوادث جاده‌ای، شهری، مناسبتی، کوهستانی، کارگاهی، ریزش آوار، سیل و آبگرفتگی، برف و کولاک به‌علاوه با مراجعه برای خدمات حضوری بوده است.

وی با بیان اینکه طی 76 عملیات امدادرسانی به 29 حادثه سیل و آبگرفتگی در سطح استان به 1062 نفر امدادرسانی شده، افزود: تعداد حادثه‌دیدگان سیلاب و آبگرفتگی در استان 1822 نفر بوده و 4 مصدوم و یک فوتی هم برجای گذاشته است.

دکتر احمدی ادامه داد: در این عملیات‌ها 142 فرد گرفتار در سیلاب و آبگرفتگی اسکان اضطراری شده‌اند و به تعدادی از آنان اقلامی همچون چادر امدادی، پتو، موکت، فانوس و والور و همچنین بسته‌های مواد غذایی تحویل داده شده است.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی به 6 مورد حادثه برف و کولاک نیز اشاره کرده و گفت: این حوادث 325 حادثه‌دیده در پی داشته که به 324 نفر از آنان توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی امدادرسانی شده است و 107 نفر اسکان اضطراری شده‌اند.

وی یادآوری کرد: از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی پرحادثه‌خیزترین شهرهای استان به ترتیب مشهد، سبزوار و همچنین تربت حیدریه و نیشابور بوده‌اند و قوچان، کاشمر، گناباد، بردسکن و سرخس در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار