رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبر داد؛
رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به انجام هشت عملیات امدادرسانی طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف خراسان رضوی، گفت: در این عملیات‌ها توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به 11 نفر امدادرسانی شد.
کد خبر: ۷۳۱۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸ 05 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، علیرضا فضلیانی با اشاره به انجام هشت عملیات امدادرسانی طی 24 ساعت گذشته در نقاط مختلف خراسان رضوی توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، گفت: این عملیات‌ها امدادرسانی به مصدومان سه حادثه واژگونی، 2 مورد تصادف وسایل نقلیه و خدمات‌رسانی به سه بیمار بود.

وی افزود: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ال90 که ساعت 14:37 روز گذشته در کیلومتر 90 محور سبزوار به شاهرود، محور فرعی فرومد رخ داد یک سرنشین آن مصدوم شد که پس از عملیات یک‌ونیم ساعته نیروهای عملیاتی پایگاه کاهک برای رهاسازی و انجام اقدامات مورد نیاز، مصدوم به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شد.

رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: واژگونی یک دستگاه خودروی پراید 132 در ساعت 17:36 روز گذشته در کیلومتر 75 محور درگز به قوچان نیز سه مصدوم برجای گذاشت که توسط امدادگران و نجاتگران پایگاه تیوان درگز اقدامات اولیه درمانی انجام شد و مصدومان که سه خانم 8، 28 و 30 ساله بودند به بیمارستان امام خمینی(ره) درگز منتقل شدند.

فضلیانی از امدادرسانی امدادگران و نجاتگران پایگاه خلیل‌آباد به مصدوم حادثه واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت خبر داد و بیان کرد: این حادثه ساعت 20:10 روز گذشته در کیلومتر 15 محور خلیل‌آباد به کاشمر اتفاق افتاد که پس از انجام اقدامات اولیه، مصدوم به دلیل خونریزی و پارگی مچ پا به مرکز درمانی خاتم‌الانبیاء(ص) انتقال یافت.

وی اضافه کرد: برخورد 2 دستگاه موتورسیکلت در کیلومتر 11 محور خلیل‌آباد به بردسکن، محور فرعی کندر در ساعت 22 روز گذشته موجب مصدومیت یک نفر شد که با حضور نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه خلیل‌آباد اقدامات مورد نیاز صورت گرفت و سپس مصدوم به علت آسیب در ناحیه سر و سینه به بیمارستان خاتم‌الانبیاء(ص) منتقل شد.

رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی همچنین از برخورد یک دستگاه خودروی تیبا با یک دستگاه تریلی در ساعت 3:35 بامداد امروز خبر داد و گفت: این حادثه که در کیلومتر 49 محور مشهد به تربت حیدریه، گردنه شریف‌آباد رخ داد 2 مصدوم و یک فوتی برجای گذاشت.

فضلیانی ادامه داد: نیروهای امدادگر و نجاتگر پایگاه مُلک‌آباد بلافاصله پس از اطلاع حادثه به واحد عملیاتی 112 همراه با یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به موقعیت اعزام شدند پس از انجام اقدامات مورد نیاز 2 مصدوم شامل یک آقای 36 ساله و یک دختربچه 2 ساله را به اورژانس تحویل دادند.

وی تشریح کرد: با گزارش حادثه فرو رفتن جسم خارجی در بازوی یک پسر 15 ساله در روستای سربرج واقع در کیلومتر 20 محور بردسکن به سبزوار در 14:16 روز گذشته، تیم عملیاتی پایگاه مرکزی بردسکن به محل اعزام شدند و مصدوم را به علت فرو رفتن سیخ کباب در بازو به بیمارستان ولیعصر(عج) منتقل کردند.

رئیس اداره عملیات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی اظهار کرد: با مراجعه حضوری یک بیمار در 14:17 روز گذشته به کمپ زائر غدیر مشهد به علت تشنج، توسط امدادگران این پایگاه مستقر در این مکان اقدامات اولیه صورت گرفت و سپس مصدوم به اورژانس تحویل داده شد.

فضلیانی بیان کرد: با توجه به نزدیک بودن پایگاه موقت ابرش به موقعیت حادثه برخورد یک دستگاه خودرو با یک دوچرخه در کیلومتر 65 محور مشهد به نیشابور در ساعت 22:02 روز گذشته، با درخواست اورژانس، تیم عملیاتی این پایگاه در صحنه حادثه حضور یافت و اقدامات درمانی مورد نیاز را تا رسیدن اورژانس انجام داد، سپس مصدوم که یک پسربچه 6 ساله بود را به اورژانس تحویل داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار