رئیس جمعیت هلال احمر مشهد اعلام کرد؛
رئیس جمعیت هلال احمر مشهد از امدادرسانی به ۴ مصدوم محبوس‌شده حادثه واژگونی خودروی سواری پژو۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ 05 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، حسن پرکار از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو در کیلومتر ۵۵ محور مشهد به تربت حیدریه خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۳:۰۲ امروز رخ داد و موجب مصدومیت ۴ سرنشین آن شد.

وی افزود: تیم عملیاتی پایگاه امدادی مُلک‌آباد جمعیت هلال احمر مشهد با یک دستگاه آمبولانس و ۴ نیروی امدادگر و نجاتگر بلافاصله پس از اعلام گزارش این حادثه به تلفن امدادی ۱۱۲ جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در محل حادثه حضور پیدا کردند و در عملیاتی یک ساعته ضمن رهاسازی حادثه‌دیدگان محبوس‌شده امدادرسانی اولیه به مصدومان این حادثه را داشتند و ۴ مصدوم حادثه فوق‌الذکر جهت سیر تکمیلی مراحل درمان توسط نیروهای اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهید کامیاب (امدادی) مشهد منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر مشهد خاطرنشان کرد: بیشترین تعداد حوادث جاده‌ای مربوط به واژگونی خودروی سواری در نزدیکی مقصد بوده که دلایل اصلی آن سرعت غیرمطمئنه و خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

وی تأکید کرد: از رانندگان تقاضا داریم که تنها مقصد را جزو سفر به شمار نیاورند بلکه از مکان‌های استراحتی که توسط مجموعه‌هایی مانند هلال احمر آماده شده، استفاده کنند و همراه با رفع خستگی از سفر بی‌حادثه لذت ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار