رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار اعلام کرد؛
رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار از واژگونی یک دستگاه خودروی برلیانس در محور سبزوار به نیشابور خبر داد و گفت: این حادثه 2 مصدوم 27 ساله و 9 ماهه برجای گذاشت.
کد خبر: ۷۳۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶ 05 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدعلی جباری از واژگونی یک دستگاه خودروی برلیانس در کیلومتر 40 محور سبزوار به شاهرود خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 8:50 رخ داد و موجب مصدومیت سه سرنشین آن شد.

وی ادامه داد: تیم عملیات بین شهری پایگاه مهر جمعیت هلال احمر سبزوار شامل نجاتگر و پرستار همراه با یک دستگاه آمبولانس در محل حادثه حضور پیدا کردند و طی یک عملیات یک ساعته با رهاسازی حادثه‌دیدگان، به مصدومان حادثه امدادرسانی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار افزود: 2 نفر که یک خانم 27 ساله و یک نوزاد 9 ماهه بودند، توسط امدادگران به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.

جباری اظهار کرد: بیشترین تعداد حوادث جاده‌ای مربوط به واژگونی خودروی سواری در نزدیکی مقصد بوده که دلیل آن خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

وی تأکید کرد: از رانندگان تقاضا داریم که تنها مقصد را جزو سفر به شمار نیاورند بلکه از مکان‌های استراحتی که توسط مجموعه‌هایی مانند هلال احمر آماده شده، استفاده کنند و همراه با رفع خستگی از سفر بی‌حادثه لذت ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار