رئیس جمعیت هلال احمر مه‌ولات خبر داد؛
رئیس جمعیت هلال احمر مه‌ولات از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری اسپورتیج در محور فیض‌آباد به بجستان و مصدومیت چهار سرنشین آن خبر داد.
کد خبر: ۷۳۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 05 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمد امانی از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری اسپورتیج در کیلومتر 10 محور فیض‌آباد به بجستان خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 7:50 صبح امروز رخ داد و چهار مصدوم برجای گذاشت.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع حادثه به واحد عملیاتی، نیروهای امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر مه‌ولات با یک دستگاه خودروی آمبولانس به موقعیت حادثه اعزام شدند و پس از رهاسازی محبوسان، خدمات اولیه درمانی را ارائه دادند.

رئیس جمعیت هلال احمر مه‌ولات اظهار کرد: یکی از مصدومان که آقایی 20 ساله بود به دلیل آسیب در ناحیه سینه و ستون فقرات، توسط عوامل امدادی به مرکز درمانی امام رضا(ع) بجستان انتقال داده شد.

امانی تأکید کرد: متأسفانه علت اصلی حوادث جاده‌ای که عمده آن‌ها واژگونی است و در نزدیکی مقاصد به وقوع می‌پیوندند، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده و خطاب به مسافران نوروزی توصیه می‌کنیم که جاده را جزوی از سفر بدانند و نگاهشان تنها به مقصد نباشد.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان می‌توانند از مکان‌های استراحتی که توسط مجموعه‌های مختلف همچون جمعیت هلال احمر خراسان رضوی در شهرها و جاده‌ها تعبیه شده، استفاده کرده و ضمن رفع خستگی خود و هسمفرانشان از سفری ایمن و بی‌حادثه لذت ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار