با همکاری شهرداری و هلال احمر مشهد برای کمک به هموطنان سیل زده؛
پویش "مشهد مهربانی " با همکاری شهرداری وجمعیت هلال احمر مشهد برای کمک به هموطنان سیل زده آغاز شد.
کد خبر: ۷۳۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۴ 07 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، در پی این حوادث ناگوار، مدیریت شهری مشهد به نمایندگی ازمردمان خونگرم دیار امام مهربانی‌ها حضرت رضا(ع) تاکنون در سه مرحله اقدام به تامین و ارسال  بخشی از اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده از جمله ده‌ها هزار بطری آب آشامیدنی ،قوطی کنسرو، لوازم بهداشتی، دارو و... به مناطق سیل زده استان‌های گلستان و لرستان کرده است.

اما اقدامات مدیریت شهری به این جا ختم نشده و محمد رضا کلائی ،شهردار مشهد طی روزهای گذشته با انتشارتعدادی ، توییت و پست در فضای مجازی خبر از آغاز پویش "مشهد مهربانی " با همکاری شهرداری مشهد وجمعیت هلال احمر برای کمک به هموطنان سیل زده داده است. 

در این پویش که به پیشنهاد شهردار مشهد، اجرایی خواهد شد، مکان‏هایی در سطح شهر برای جمع آوری کمک‏‌های غیر نقدی و اقلام ضروری سیل زدگان از سوی شهرداری مشهد اختصاص خواهد یافت تا مردم نوع دوست مشهدی به پیروی از امام مهربانی‌ها در پویش مردمی" مشهد مهربانی " مشارکت داشته باشند. این درحالی است که محمدرضاحیدری، رییس شورای شهرمشهد نیز ضمن اعلام حمایت از پویش "مشهد مهربانی" از مذاکره اعضای شورای شهر با فعالان اقتصادی برای جمع‌آوری کمک‏‌های مالی خبر می‌دهد. 

در حال حاضر، پایگاه‌هایی جهت جمع آوری اقلام غیر نقدی مردم مشهد برای کمک به هموطنان سیل زده از سوی شهرداری مشهد در برخی میادین مشهد  تحت عنوان پویش مردمی"مشهد مهربانی" ایجاد شده و آدرس پایگاه‌ها نیز به تدریج اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار