علی رحمانی در گفتگو با تابناک:
مدیر امور آبفای جوانرود گفت:بحران کمبود آب در تابستان ۹۸ به علت نیاز آبی بیشتر از ظرفیت موجود جدی است و منابع آبی ما محدود می‌باشد، وتوسعه نامتوازن شهر و مهاجرت از شهر‌های همجوار در این امر تاثیرگذار خواهد بود.
کد خبر: ۷۳۲۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 07 April 2019

 

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:یکی از مشکلات که در دقت مصارف حجم آب مصرفی برای این امور وجود داشت نبود ابزار دقیق مورد نیاز از جمله کنتور حجمی هوشمند برای محاسبات مصرف آب بود.

وی خاطر نشان کرد:میزان مصرف آب و حجم برداشتی در هرثانیه با کالیبره کردن دستگاه هوشمند تست و تطبیق آن با گراف الکتروموتور و شناورها، بر اساس تعداد الکتروموتور در مدار، برای این امور قابل محاسبه است .

مدیر امور آبفای جوانرود اظهار داشت:درحال حاضر در صورت در مدار بودن 3 دستگاه الکتروموتور شناور با بیشترین راندمان مفید بهره وری در هر ثانیه حدود 100 لیتر از چشمه اصلی کاوات برای شرب برداشت می گردد.

رحمانی تصریح کرد: در هر ثانیه از 3 حلقه چاه آب و چشمه اصلی کاوات و قنات هلانیه مجموعاً در فصول پاییز و زمستان در سال جاری بیش از 210 لیتر در شهر جوانرود و 38 روستا تحت پوشش توزیع می گردد که این مصرف نسبت به سال گذشته (1396) بیش از 30 لیتر در ثانیه بیشتر می باشد که نشان از توسعه نامتوازن شهر و مهاجرت ساکنان شهرهای همجوار و روستاها به علت زلزله آبان ماه 96 به شهر جوانرود است که این شهر را سکونتگاه خود انتخاب نموده اند.

وی ابراز داشت:کنتور هوشمند مغناطیسی چشمه اصلی آب شرب شهر جوانرود راه اندازی شد و آبفای شهری مصمم است ضمن دقت کنترل و میزان مصرف در طول زمان(مدیریت مصرف)، مخازن و منابع را با تجهیزات موردنیاز و ضروری به منظور محاسبات مصرف، تجهیز نماید.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار