رئیس جمعیت هلال احمر گناباد:
رئیس جمعیت هلال احمر گناباد گفت: پیش از اجرای طرح نوروزی 98، جلساتی با اورژانس برای امدادرسانی سریع‌تر و مناسب‌تر به حادثه‌دیدگان حوادث برگزار شد.
کد خبر: ۷۳۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲ 08 April 2019

تابناک رضوی: شهرستان گُناباد جنوبی‌ترین شهرستان خراسان رضوی و از کهن‌ترین شهرهای ایران بوده و از دانشجویی‌ترین شهرهای کشور محسوب می‌شود.

در طرح نوروزی امداد و نجات و ایمنی و سلامت نوروزی 98، مسئولان گناباد از جمله جمعیت هلال احمر این شهرستان با 2 پایگاه ثابت و موقت و 2 ایستگاه جوانان به مسافران نوروزی خدمات‌رسانی کردند. 

 

رئیس جمعیت هلال احمر گناباد از فعالیت پایگاه ثابت نجم‌آباد با حضور 5 نیروی امدادگر و نجاتگر و پایگاه موقت عمرانی با حضور 4 نیروی امدادگر و نجاتگر جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی 98 خبر داد.

نرگس افرادی با بیان اینکه در هر منطقه از شهرستان با نیروهای اورژانس برای امدادرسانی همپوشانی صورت گرفت، افزود: چند روز قبل از اجرای طرح، برای امدادرسانی سریع‌تر و مناسب‌تر به حادثه‌دیدگان جلساتی با اورژانس به همین منظور برگزار شد.

وی با اشاره به آماده‌باش نیروهای امدادگر و نجاتگر هلال احمر این شهر، اظهار کرد: تنها یک مورد آبگرفتگی در طول طرح ایجاد شد که امدادرسانی به حادثه‌دیدگان صورت گرفت.

 

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال احمر گناباد نیز تشریح کرد: در طول طرح پنج عملیات برای پنج حادثه تصادف انجام شد و در مجموع چهار مصدوم به مرکز درمانی منتقل شدند.

علی برومند با اشاره به اینکه روزانه 9 نیروی امدادگر و نجاتگر در 2 پایگاه ثابت و موقت هلال احمر گناباد حضور داشتند، بیان کرد: در طرح نوروزی 198 نفر روز خدمت‌رسانی صورت گرفت.

*** عضویت مسئولان گناباد در پویش بهرفت

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر گناباد نیز به فعالیت 2 ایستگاه ثابت و سیار جوانان در طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: تعداد ایستگاه‌های سیار در روزهای 12 و 13 فروردین به 10 رسید.

نرگس ساقندی فیض‌آبادی با اشاره به اجرای 52 طرح ابتکاری در ایستگاه ثابت جوانان هلال احمر گناباد، ادامه داد: پایگاه سنجش سلامت، خیمه نماز و فضای دوستدار کودک در این مکان برپا بود و 13 نیروی جوان در آن خدمت‌رسانی داشتند.

وی اضافه کرد: در روز 13 فروردین در مکان‌های تفریحی کیسه‌های نایلونی زباله، کیف کمک‌های اولیه، بسته فرهنگی و اطلاعیه‌های هشدار در رابطه با سیلاب بین مسافران توزیع شد.

مسئول امور جوانان جمعیت هلال احمر گناباد با بیان اینکه پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) امسال موفق‌تر از سال گذشته اجرا شد، تشریح کرد: تمامی رؤسای ادارات بدون استثناء به عضویت این پویش درآمدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار