سرپرست معاونت  هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی:
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: جذب فرصت های اقتصادی موجب ایجاد رونق اقتصادی، رفاه شهروندی و افزایش سطح درآمد عمومی با انسجام مدیریتی خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۲۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹ 09 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، دکتر وحید قربانی  شب گذشته در مراسم معارفه شهردار جدید گلبهار با اشاره به نام گذاری سال جدید به نام رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری افزود: اگر نام گذاری سال های گذشته ملاک قرار داده شود این سلسه مراتب سیاست اصلی مبتنی بر اقتصاد را مورد توجه قرار می دهد.

وی خاطرنشان کرد: پرداختن به وضعیت معیشت مردم، پرداختن به اشتغال عمومی، افزایش سطح درآمد عمومی و ارتقای سطح اقتصاد ملی مبتنی برداشته های داخلی است که اهداف اصلی را در حوزه اقتصاد نمود می دهد. 

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تبیین سیاست ویژه اقتصادی تحت عنوان مثلث اقتصادی توسط استاندار خراسان رضوی سیاست مبنایی اقتصاد مقاومتی را تبیین می کند، اذعان کرد: انسجام و هماهنگی اضلاع این مثلث اقتصادی که با حضور معین اقتصادی، کارآفرین و دولت است موجب تحرک در تولید و اشتغال و رونق اقتصادی خواهد شد.

وی گفت: دولت به تنهایی زمینه ساز بوده و در اجرای طرح مثلث اقتصادی باید هم افزایی در تمام بخش ها خصوصا کارآفرینان وجود داشته باشد.

دکتر قربانی فضای اصلی کار و برنامه ریزی در کشور را بر مدار اقتصاد مقاومتی و پرداختن به این موضوع دانست و اظهار داشت: فعالیت ها و برنامه ریزی ها در حوزه زیرساختی و  اداری باید طوری تنظیم شود که شاهد نتیجه مطلوب در خروجی های اقتصادی و بخش درآمدی و همچنین رونق تولید باشد. 

وی با اذعان به اینکه باید هم افزایی در حوزه اقتصادی موجب تحرک جدی در تولید شده و پرداختن به موضوعات اقتصادی در همه حوزه ها در دستور کار قرار گیرد، افزود:  ایجاد شبکه های منسجم و منطم در زمینه تولید،  اقتصاد را تحت تاثیر مثبت خود قرار می دهد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی بهره گیری از امکانات، توانمندی ها و پتانسیل ها در جهت بالفعل کردن ظرفیت های انسان های توانمند و کارآفرین دانست و تصریح کرد: مبنا و منشا ایجاد تولید کار و اشتغال و ایجاد فرصت های اقتصادی است که زمینه آن در بین افراد خوش فکر و صاحب نظر وجود داشته که باید حمایت از این افراد انجام شود تا در شهرهای کوچک نیز تحرک و پویایی در زمینه اشتغال و رونق تولید ایجاد شود. 

دکتر قربانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جذب کارآفرینان دارای ایده به پایتخت و حمایت نشدن از این قشر موجب کاهش درآمد اقتصادی در شهرها شده است،  ابراز امیدواری کرد: مسئولین در حوزه مدیریتی گلبهار به حمایت از کارآفرینان توجه ویژه داشته باشند تا از پتانسیل و ظرفیت این افراد استفاده مطلوب شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد افزایش جمعیت  در گلبهار هستیم، افزود: شناخت دقیق و صحیح خواسته های مردم به عهده مدیریت شهری است و علاوه بر شهردار شورای شهر نیز نقش مهمی دارد.

در پایان این مراسم آقای دکتر ابوالفضل فاضلی حق پناه به عنوان شهردار جدید گلبهار معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار