ساعتی پیش برخورد دو خودرو پژو 206 و زانتیا در پیچ کرسام جاده کیاسر سه مصدوم برجا گذاشت. در این تصادف به سید علی حجازی شهردار سابق ساری در خودرو زانتیا از ناحیه سر ضربه شدید وارد شد و وی به کما رفت.علی حجازی پهنه کلایی، شهردار سابق ساری در بخشICU بیمارستان امام خمینی(ره) ساری بستری شد.
کد خبر: ۷۳۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۲ 11 April 2019

به گزارش تابناک مازندران، ساعتی پیش برخورد دو خودرو پژو 206 و زانتیا در پیچ کرسام جاده کیاسر سه مصدوم برجا گذاشت.

براساس این گزارش، در این تصادف به سید علی حجازی شهردار سابق ساری در خودرو زانتیا از ناحیه سر ضربه شدید وارد شد و وی به کما رفت.

علی حجازی پهنه کلایی، شهردار سابق ساری در بخشICU بیمارستان امام خمینی(ره) ساری بستری شد.

سید علی حجازی پهنه‌کلائی از دهم اردیبهشت ۸۶ تا خرداد ۹۱ به مدت پنج سال شهردار ساری بود. او قبل از شهردار شدن، معاون فنی دو شهردار ساری؛ مهندس باقری و زارع بود.

سومین شورای شهر او را بعنوان شهردار انتخاب کرد و او را جایگزین محمد قنبرپور؛ رقیب اصلی اش کرد، ولی ۵ سال بعد بخاطر حمایت حجازی از یکی از اعضای شورایِ شهر، محمد دامادی در مجلس انتخابات، او را برکنار کرد و مهدی عبوری جایگزین او شد.

حجازی پس از عزل، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران شد و ۱۶ ماه بعد و در مهرماه ۹۳ شهردار قائمشهر شد، ولی بعد از ۱ سال مهدی عبوری حکم بازنشستگی او را امضا کرد که حجازی به این حکم در دیوان عدالت اداری معترض شد، ولی این اعتراض فایده نداشته و در خرداد ماه ۹۵ بازنشسته شد. بعد از بازنشستگی، او در اردیبهشت ۹۶ در انتخابات شورای شهر ساری نامزد شد و با ۸۹۳۹ رای در جایگاه سی و چهارم ایستاد.

سید علی حجازی به همراه سید محمد خاوری، سید جلال خاوری، سید کاظم شریفی و سید مهدی ابطحی جزو 5شهردار سید از بین ۳۹ شهردار ساری بود.

پس از سیدمهدی عبوری با ۷ سال، سید علی حجازی با 5 سال دومین رکورددار طول تاریخ مدیریت شهرداران ساری را داراست.

در بین شهرداران ساری سید علی حجازی، احمد ممنون، مهدی حائری، محسن وزیری، احمد معمار کرمانی، محمد قنبرپور و کمیل ناظری پرسنل شهرداری بودند.

به حجازی و مرحوم عزت اله دامادی لقب شیخ الشهرداران مازندران را داده بودند.

حجازی تنها شهردار ساری به عنوان عضو شورای معاونین استانداری اجازه حضور در جلسات شورای معاونین را داشت.

سیدعلی حجازی در بازگشایی کمربندی جنوبی، شهرت خوبی بین مردم و کارکنان شهرداری پیدا کرد.

خبر:الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار