کد خبر: ۷۳۴۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۲ 14 April 2019

تیم ملی فوتبال ایران بعد از جدایی کارلوس کی‌روش هنوز بدون سرمربی و بلاتکلیف مانده است.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در روز‌های اخیر و پس از جام ملت‌های آسیا هنوز بدون سرمربی است و گزینه مشخصی از سوی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی فوتبال معرفی نشده است.
در یک ماه اخیر گزینه‌های زیادی برای هدایت تیم ملی فوتبال معرفی شدند که هر بار از سوی فدراسیون فوتبال تکذیب شد و در مهم‌ترین آن‌ها که از سوی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در فضای مجازی دست‌به‌دست شد زین‌الدین زیدان و مورینیو بود که بعد‌ها دستمایه تمسخر برخی افراد در رسانه‌های ورزشی شد.
فدراسیون فوتبال برای چندمین بار حضور لوران بلان و اروه رنار فرانسوی را به‌صورت غیرمستقیم رد کرد و درنهایت در آخرین صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال به این نکته رسیدیم که تحت شرایط مختلف در آینده‌ای نزدیک تیم ملی بین دو سرمربی پاس‌کاری خواهد شد.
مهدی تاج در تازه‌ترین اظهارات خود در مورد انتخاب سرمربی گفته است: باید دید جام جهانی فوتبال با حضور ۴۸ تیم برگزار می‌شود یا ۳۲ تیم و این موضوع ارتباط مستقیم با انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال دارد و از سوی دیگر مشکلات پرداختی به سرمربیان خارجی یکی از بزرگ‌ترین دست‌انداز‌های انتخاب سرمربی فوتبال است.
طبق شنیده‌های ما از برخی منابع آگاه در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال اگرچه بار‌ها شده است که وزارت ورزش و جوانان دخالتی در این موضوع ندارد، اما برخی افراد مطلع در گفتگو با خبرنگار ما موضوع را بدین شکل تشریح کردند.
علی دایی گزینه فدراسیون فوتبال برای تصدی نیمکت تیم ملی است و برانکو از سوی وزارت ورزش فردی است که می‌تواند تیم ملی را به جام جهانی هدایت کند و شاید گزینه بی‌دردسرتری نسبت به دیگر خارجی‌ها باشد و شناخت زیادی از فوتبال ایران دارد.
باکمی دقت به جمله مهدی تاج در مورد جام جهانی می‌توان به این موضوع پی برد که فدراسیون فوتبال هم معتقد یک مربی ایرانی هم تیم ملی را می‌تواند به جام جهانی ۴۸ تیمی هدایت کند در صورت ۳۲ تیمی ماندن جام جهانی شرایط متفاوت است، اما شاید در گزینه خارجی، تاج هنوز مردد است و به دنبال اسمی بزرگ‌تر از کارلوس کی روش می‌گردد.
آنچه واضح است دایی و برانکو شانس‌های اصلی تصاحب نیمکت تیم ملی فوتبال هستند و باید دید گوی انتخاب تا زمان اعلام چند چرخ دیگر خواهد زد.
لازم به توضیح است لحظاتی پیش امیر سلطانی مدیرعامل اسبق استقلال خوزستان و مشاور اقتصادی استوک سیتی در استوری اینستاگرام خود عکسی از یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم های ملی آلمان و آمریکا منتشر کرد و نوشت:« کمی قدیمی اما هنوز طلا... به ایران خوش آمدی مربی.»به نظر می رسد فدراسیون فوتبال با یورگن کلینزمن آلمانی به توافق رسیده و او به زودی هدایت ملی پوشان را برعهده خواهد گرفت!
برچسب ها: تیم ملی ، سرمربی ، دایی ، برانکو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار