وکیل مدافع "هنگامه شهیدی" از برگزاری دادگاه تجدیدنظر موکلش در روز گذشته(دوشنبه، ۲۶ فروردین) خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 17 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، مصطفی ترک همدانی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: دادگاه موکلم روز گذشته (دوشنبه، ۲۶ فروردین) در شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر برگزار شد.

 

وی افزود: پس از پایان جلسه دادگاه، قاضی ختم رسیدگی را اعلام کرد و به‌زودی (فردا، چهارشنبه، ۲۸ فروردین) رأی صادر خواهد شد.

 

ترک همدانی یادآور شد: در جلسه دادگاه من و موکلم حضور داشتیم.

 

بر اساس این گزارش، دادستان تهران تشکیل پرونده برای هنگامه شهیدی و دستگیری‌اش را چنین عنوان کرده بود که «او چند ماهی متواری بوده و همان‌طور که در شبکه‌های مجازی می‌دیدم هر روز اهانت‌های آشکاری به دستگاه قضائی و مسئولینش می‌کرد و به‌جای این‌که خود را معرفی کند، توییت‌های بسیار مجرمانه‌ای منتشر می‌کرد.»

 

نهایتاً ۵ تیر سال ۹۷ هنگامه شهیدی در جزیره کیش در حالی‌که مدعی بود تا تغییر مسئولان دستگاه قضائی خود را معرفی نخواهد کرد، دستگیر شد.

 

دادستان تهران ۱۰ تیر ۹۷ از صدور کیفرخواست برای هنگامه شهیدی با پنج عنوان اتهامی خبر داد و گفت که این پرونده به‌زودی جهت محاکمه به دادگاه ارسال خواهد شد.

 

ترک همدانی، وکیل مدافع هنگامه شهیدی سال ۹۷ اتهامات پیشین و کنونی موکلش را مشتمل بر فعالیت تبلیغی و اقدام علیه نظام و افترا و توهین و نشر اکاذیب عنوان و اعلام کرده بود که موکلش به ۱۲ سال و ۹ ماه حبس محکوم شده است.

 

قرار بود دادگاه تجدیدنظر هنگامه شهیدی در اسفند ۹۷ برگزار شود که به سال ۹۸ موکول شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار