رئیس انجمن شنوایی‌شناسی خراسان رضوی خبر داد:
رئیس انجمن شنوایی‌شناسی خراسان رضوی گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد دانش‌آموزان خراسان رضوی ضمن برخورداری از شنوایی کامل در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند و تنها ۲۰ درصد آن‌ها در مدارس استثنائی تحصیل می‌کنند.
کد خبر: ۷۳۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۵ 18 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، مجید حدادی‌اول با بیان این مطلب افزود: خراسان رضوی دومین قطب شنوایی‌شناسی ایران پس از تهران است و 400 مجموعه در سطح استان در حوزه شنوایی‌شناسی فعال است.

 

وی افزود: خراسان رضوی همواره پیشتاز حوزه شنوایی‌شناسی ایران در زمینه علمی بوده است و فعالیت‌های انجمن شنوایی‌شناسی استان در حوزه‌های علمی، پژوهشی، آموزشی و درمانی بوده است.

 

دبیر علمی هجدهمین کنگره شنوایی‌شناسی ایران با بیان اینکه در سال گذشته 18 دوره آموزشی در انجمن شنوایی‌شناسی خراسان رضوی برگزار شد، خاطرنشان کرد: این انجمن برنامه‌ریزی لازم را در برگزاری باشکوه و اثربخش هجدهمین کنگره شنوایی‌شناسی ایران داشته است و در این رویداد به‌موضوعات مختلف حوزه شنوایی به‌ویژه کودکان پرداخته می‌شود و هدفمان این است که کودکان در مدارس عادی تحصیل کنند.

 

حدادی‌اول تصریح کرد: خوشبختانه با اقدامات موثر صورت گرفته شاهد تحصیل اکثر دانش‌آموزان استان در مدارس عادی هستیم و هم‌اکنون 80 درصد دانش‌آموزان خراسان رضوی ضمن برخورداری از شنوایی کامل در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند و تنها 20 درصد آن‌ها در مدارس استثنائی تحصیل می‌کنند.

 

وی تاکید کرد: در هجدهمین کنگره شنوایی‌شناسی ایران 20 کارگاه تخصصی با حضور کارشناسان و متخصصان برگزار می‌شود و در این رویداد علمی 3 روزه تبادل آخرین دانش‌های روز پزشکی در این حوزه را خواهیم داشت.

 

رئیس انجمن شنوایی‌شناسی خراسان رضوی گفت: برنامه‌های هجدهمین کنگره شنوایی‌شناسی ایران در قالب 10 محور اجرا می‌شود و کمیته‌های تخصصی شنوایی‌شنایی این رویداد علمی هم در قالب 8 کمیته تخصصی فعال شده است.

 

حدادی‌اول گفت: هجدهمین کنگره شنوایی‌شناسی ایران دارای امتیاز بازآموزی برای کلیه شرکت‌کنندگان این رویداد علمی بوده است و در این حاشیه برگزاری این کنگره نمایشگاه عرضه آخرین و به‌روزترین محصولات حوزه شنوایی‌سنجی دایر می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار