کد خبر: ۷۳۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 19 April 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد قرار است در آخرین روز فروردین امسال مسعود سلطانی‌فر به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کند استانی که از هر نظر در زمینه ورزش استعدادهای ناب و درخشانی دارد اما به زیرساخت‌ها که می‌رسیم استان از بسیاری نقاط دیگر کشور کم برخوردارتر است.
در همین خصوص خداداد افشاریان پیشکسوت داوری کشور و رئیس کنونی هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این حضور و سفر را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم که در کنار سایر رشته‌های ورزشی برای فوتبال استان مایه خیر و برکت و رونق باشد اظهار کرد: نمی‌دانم از کجای مشکلات بگویم چرا که کمبودهای فوتبال استان با یک گفت‌وگوی خبری قابل بازگو کردن نیست.
از زمین چمن تختی گچساران بگویم یا از وضعیت زمین قلعه‌رئیسی یا از زمین بهمئی و مهم‌تر از همه از وضعیت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج که همه آن‌ها روی هواست.
افشاریان با اظهار نگرانی از وضعیت زمین‌های فوتبال استان گفت: چمن ورزشگاه 15 هزار نفری افتضاح است و اصلا قابلیتی برای استفاده ندارد و برای چنین ورزشگاهی این وضعیت اصلا خوب نیست.
وی با بیان اینکه باز هم در کمبودها جز ترین‌های کشور هستیم افزود: همه هیات‌های فوتبال استان‌های کشور به جز دو تا سه استان که یکی ما هستیم ساختمان مناسب دارند.
رئیس هیات فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه ساختمان هیات‌ها یکنواخت هستند فقط در استان ما ستون‌ها را بالا آوردند و کار را رها کردند که زیبنده هیات فوتبال استان نیست.
وی به مشکلات دیگر استان در رشته فوتبال اشاره کرد و گفت: آقای سلطانی‌فر در این سفر لطف کنند و دستور دهند که ورودی مسابقات را به ما ببخشند عملا برای نمونه نوجوان سپاهانی با نوجوان ددیشموکی برای ورود به مسابقات به یک چشم دیده می‌شوند در حالی که اینجا محرومیت مضاعف وجود دارد و ظلم بزرگی است که برای حضور در مسابقات بخواهند پول جمع کنند./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار