فرمانده انتظامی خراسان رضوی خبر داد؛
فرمانده انتظامی خراسان رضوی از کشف محموله سنگین 490 کیلوگرمی مواد مخدر از یک دستگاه خودروی پژو405 در شهرستان فریمان خبر داد.
کد خبر: ۷۳۸۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 27 April 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدکاظم تقوی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه قاچاقچیان قصد دارند مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر را از طریق محورهای مواصلاتی شهرستان فریمان انتقال دهند، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان فریمان وارد عمل شدند.

 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: مأموران پس از شناسایی خودروی موردنظر در محور کله‌منار به سمت فریمان به راننده پژو405 دستور ایست دادند اما راننده خودرو به‌محض رؤیت مأموران با سرعت زیاد و با استفاده از دودزا که در داخل خودرو تعبیه‌شده بود با تغییر جهت ناگهانی ضمن ورود به مسیرهای صعب‌العبور و خروجی شهر اقدام به فرار کرد.

 

وی یادآور شد: نهایتاً با اجرای طرح مهار و استفاده مأموران از قانون به‌کارگیری سلاح و شلیک چند تیر هوایی، راننده خودرو مجبور به توقف شد و با تلاش مأموران 2 متهم در این زمینه دستگیر شدند .

 

تقوی  بابیان اینکه در بازرسی از این خودرو،  228 کیلو و 500 گرم تریاک و 261 کیلو و 500 گرم حشیش که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی‌شده بود توسط مأموران کشف شد، ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خریدوفروش و قاچاق مواد مخدر به‌عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار