کد خبر: ۷۳۸۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 28 April 2019
تابناک / نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه گیلان در زمینه کاداستر کمترین سهم در کل کشور را به خود اختصاص داده است.

 

کمترین سهم کاداستر در کشور مربوط به گیلان است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جبار کوچکی نژاد عصر امروز در نخستین نشست مجمع نمایندگان گیلان با خانواده جهاد کشاورزی استان در سالن جلسات جهاد استان با تأکید بر ضرورت توجه به مقوله تحقیقات اظهار کرد: نباید تحقیقات در کشاورزی ازجمله برنج را به گوشه بدانیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه و اجرای شهرک گلخانه‌ای در گیلان افزود: گرچه میزان زمین کشاورزی در گیلان محدود است اما شهرک گلخانه‌ای می‌تواند دست زمین‌خواران را کوتاه کند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت اجرای کاداستر گفت: متأسفانه گیلان در زمینه کاداستر کمترین سهم در کل کشور را به خود اختصاص داده است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری با انتقاد از گران تمام شدن هزینه تولید در کشور خاطرنشان کرد: اکنون ۳۰ سال از کاشت درخت در شفارود می‌گذرد اما مردم نمی‌توانند از آن برداشت کنند.

کوچکی نژاد با ابراز گلایه از سو مدیریت در بخش کشاورزی بیان کرد: در حال حاضر اداره کشور با کمتر از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بسته‌شده و یقیناً با این نوع مدیریت به بیش از هزاران میلیارد تومان اعتبار نیازمندیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار