در نشست خبری نظام پزشکی مشهد روی داد؛
جمعی از خبرنگاران رسانه‌های گروهی که برای حضور در نشست خبری سازمان نظام پزشکی مشهد خصوصی دعوت نشده بودند پس از استماع سخنان رئیس نظام پزشکی این شهر و در بخش انتهایی این نشست به‌صورت محترمانه، از سالن اخراج شدند! 
کد خبر: ۷۳۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ 28 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، در انتهای نشست خبری ظهر امروز سازمان نظام پزشکی مشهد با اصحاب رسانه، از خبرنگارانی که صرفا مبتنی بر رسالت رسانه‌ای خویش در جلسه حاضر شده و به گفته مسئولان این سازمان، بدون دعوت در جلسه حضور داشتند خواسته شد جلسه را ترک نمایند.

بنابراین گزارش، پس از ترک جلسه توسط خبرنگاران غیرخاص و غیرمنتخب این سازمان، به سایران یک‌عدد گلدان هدیه شد!

جالب اینکه تعدادی از خبرنگاران در اعتراض به این رفتار توهین آمیز با همکاران خود، از پذیرفتن گلدان خودداری کردند.

 

♦درآمد پزشکان متناسب با هزینه ها نیست

 

رئیس سازمان نظام پزشکی مشهد با اظهار این مطلب در این نشست خبری گفت: هزینه‌های پزشکان رشد بسیاری داشته، ولی درآمد‌ آنها متناسب با آن رشد نداشته و سازمان‌های بیمه گر باید در این حوزه ورود بیشتری داشته باشند تا این موضوع علی‌رغم توجیه پذیر بودن برای فعالیت پزشکان فشاری نیز بر بیماران وارد نکند.

دکتر بیرجندی نژاد خاطر نشان کرد: تامین اجتماعی ۱۵ ماه پرداختی عقب افتاده دارد و همکاران ما در بیمارستان‌های دولتی نیز ۱۵ ماه کارانه عقب افتاده دارند.

وی افزود: یک پزشک عمومی با سابقه ۱۵ ساله در سال گذشته درآمدی سالیانه معادل ۶۴ میلیون تومان داشته است و هزینه‌های این پزشک نیز برای منشی، انرژی، اجاره، شهرداری نیز معادل ۵۰ میلیون تومان بوده است که با این شرایط اکثر پزشکان عمومی مطب‌های خود را تعطیل کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار