در دانشگاه آزاد خوزستان آغاز شد؛
رییس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: پیرو دستور دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد مبنی بر آسیب شناسی علمی جنبه‌های مختلف سیل و مناطق سیل‌زده، کار آسیب شناسی این مناطق توسط قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان آغاز شد.
کد خبر: ۷۳۹۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 29 April 2019

حجت الاسلام فرج‌اله براتی اظهار کرد: با توجه به مصوبه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان انجام یک پژوهش ملی با محوریت دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان‌های خوزستان و لرستان، این کار علمی در استان خوزستان آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به تشکیل و استقرار قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان از ابتدای وقوع سیل تاکنون و برای تسریع بیشتر در انجام کار خدمت رسانی و پیگیری جدی آسیب‌شناسی علمی و انجام پژوهش‌های کاربردی مرتبط با مناطق سیل‌زده، معاونت پژوهش و فناوری در قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد خوزستان ایجاد شده است.

رییس قرارگاه جهادی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان گفت: با هدف مستندسازی علمی و ایجاد نظام موضوعات کاربردی در جهت رفع مشکلات موجود در مناطق سیل زده، کارگروه‌های فنی و مهندسی، مخاطرات طبیعی (مقابله با سیل و رانش زمین)، کشاورزی و منابع طبیعی، اقتصادی و اجتماعی، مشاوره و روانشناسی، علمی - فرهنگی، پزشکی و درمان و دامپزشکی تشکیل شده‌اند و بازدید میدانی و بررسی‌های اولیه خود را در مناطق سیل زده شادگان، شعیبیه، گوریه و شوش آغاز کرده‌اند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار