سرمربی تیم فوتبال افتخار شوشتر می گوید بازیکنانش بدون این‌که پولی دریافت کنند موفق به قهرمانی در لیگ برتر استان و صعود به لیگ دسته سه کشور شدند.
کد خبر: ۷۳۹۲۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶ 29 April 2019

بهزاد زلکی درباره قهرمانی تیمش در لیگ برتر فوتبال استان،اظهارکرد: هیات فوتبال خوزستان بسیار تلاش داشت که با یک برنامه‌ریزی خوب مسابقات لیگ برتر را انجام دهد، البته یکسری اتفاقات ناخواسته پیش آمد تا دو هفته پایانی لیگ با تاخیر بیش از یک ماه برگزار شود که به نظرم همین موضوع نیز روی کیفیت لیگ تاثیر گذاشت.

وی ادامه داد: بیشتر تیم‌ها از نظر کیفی در سطح خوبی بودند ولی برخی تیم‌ها با مصدومیت بازیکنان مواجه شدند که این مهم در روندشان تاثیرگذاشت. تیم ما نیز در جریان مسابقات چند بازیکن خود را از دست داد زیرا تیم با هزینه شخصی اداره می‌شد و پولی نداشتیم به بازیکنان پرداخت کنیم و وقتی بازیکنم از تیم‌های لیگ دو و سه کشور پیشنهاد داشت، مجبور می‌شدم با پیوستن او به تیم‌های دیگر رضایت دهم و همین موضوع کیفیت تیم ما را پایین آورد، ضمن این‌که چهار پنج هفته پایانی لیگ به خاطر بازی‌های بسیار نیز فرسایشی شد و مشکلاتی به وجود آورد، به صورتی که در هفته‌های پایانی با 15 بازیکن رو در روی حریفان قرار می‌گرفتیم ولی در نهایت با همدلی و تلاش توانستیم قهرمان شویم.

سرمربی تیم فوتبال افتخار شوشتر با بیان این‌که در این مدت حقوقی دریافت نکردم و خودم نیز هزینه‌هایی برای تیم داشتم، گفت: بازیکنانم نیز پولی دریافت نکردند و با دست خالی قهرمان شدیم و به لیگ دسته سه کشور صعود کردیم اما حضور در لیگ سه کشور با دست خالی و بدون پول واقعا سخت است زیرا شرایط در این رقابت‌ها متفاوت است.

وی بیان کرد:‌ در شوشتر ابزار لازم یعنی بازیکن و زمین مناسب را برای کار کردن داریم ولی هماهنگ‌کننده نیست. ما در خوزستان می‌توانیم تنها تک ستاره درست کنیم ولی هنر ما باید تیم درست کردن باشد. باید از پتانسیل‌های موجود در استان مانند شرکت‌ها برای تیم‌داری استفاده کنیم.

زلکی عنوان کرد: خدا را شکر هیات فوتبال خوزستان در یکی دو سال اخیر به فوتبال پایه بهای بیشتری داده است و هیمن باعث شد که ما در تیم‌مان بازیکنان جوتن خوبی را داشته باشیم. همچنین مسوولان شوشتر نیز علاقه‌مند به کمک به ما بودند ولی دست‌شان خالی بود اما مسوولان باید با دست پر وارد کار شوند زیرا این جوانان انتظار دارند، ضمن این‌که بستر لازم وجود دارند و همه باید با هم متحد باشیم. یک نفر باید باشد تمام این زنجیره‌ها را به هم متصل کند تا کار خوبی انجام شود و به فوتبال خوزستان خدمت کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار