کد خبر: ۷۴۱۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ 05 May 2019

به منظور آشتی با فیزیک در ناحیه 4 مشهد صورت گرفت: برگزاری مسابقهمسابقه یک فنجان انرژی در میان دانش آموزان دبیرستانی ناحیه مشهد 4 با هدف آشتی با درس فیزیک برگزار شد.
به گزارش تابناک ساره برادران، طراح و مسئول علمی این مسابقه با اعلام این خبر گفت: مسایقه "یک فنجان انرژی" با هدف افزایش بهره وری دانش آموزان دبیرستانی در دورههای دوره های دهم و یازدهم از سوی دبیرستان رضوان مشهد برگزار شد.
وی افزود: با توجه به اینکه دانش آموزان دبیرستانی لازم است تا از فضای تئوری فیزیک خارج شوند و از درس خواندن لذت ببرند فضای رقابتی برای آنان در نظر گرفته نشد بدین معنا که به هیچ عنوان بحث برد و باخت مطرح نبود.
مسئول علمی این مسابقه در تشریح جزئیات این مسابقه بیان کرد: مسابقه با 8 ایستگاه در مرحله اول برگزار شد که مدارس دو به دو با یکدیگر به رقابت پرداختند.
طراح این مسابقه افزود: حدود 13 مدرسه و از هر مدرسه یک الی دو گروه سه نفره حضور پیدا کردند.
برادران با اشاره به فرآیند انتخاب دانش آموزان برای شرکت در این مسابقه تصریح کرد: دانش آموزان از سوی مدارس خود انتخاب می شدند.
وی با انتقاد از عدم شرکت برخی مدارس گفت: برخی مدارس اجازه حضور به دانش آموزان ندادند چرا که عنوان می کردند اجازه شرکت در هیچ مسابقه رقابتی را غیر از فضای مدرسه صادر نمی کنند که این سیاست برای ما عجیب بود.
گفتنی است دبیرستان رضوان با همکاری سرگروه آموزش و پرورش ناحیه 4 و اداره ناحیه 4 مشهد از برگزار کنندگان این مسابقه بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار