رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: روانشناس قلابی که با ترویج بی‌دینی و خرافه‌گرایی موجب فروپاشی امنیت خانواده‌ها می‌شد، در استان البرز دستگیر شد.
کد خبر: ۷۴۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 06 May 2019

سرهنگ عباس شاهی با اعلام این خبر اظهار داشت: درپی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه فردی با معرفی خود به عنوان دکتر روانشناس و راه‌اندازی کلاس های ماساژ درمانی، انرژی درمانی و آینده نگری اقدام به سوء استفاده از اعتماد خانواده ها کرده، موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان اینکه مبنای آشنایی شاکیان با نامبرده از طریق فضای مجازی بود، مطرح کرد: پس از پایش های صورت گرفته، محرز شد که نامبرده از این طریق اقدام به ترویج بی‌دینی و خرافه‌گرایی کرده و منجر به فروپاشی امنیت روانی خانوده ها شده است.

وی تصریح کرد: مأموران با اقداماتش ویژه پلیسی متهم را دستگیر کردند و به جرائم خود مبنی بر ترویج بی‌دینی و خرافه گرایی در فضای مجازی و راه اندازی کلاس های ماساژدرمانی، هیپنوتیزم، آینده نگری و اغفال خانواده ها از این طریق اعتراف کرد.

سرهنگ شاهی بیان کرد: در بازجویی های صورت گرفته مشخص شد، متهم هیچ گونه مدارک تخصصی در زمینه روانشناسی و پزشکی نداشته و با شگرد فریبکارانه تحت عنوان دکتر روانشناس با برگزاری کلاس های خصوصی در استان های البرز و تهران از شهروندان کلاهبرداری و سوء استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه این فرد با تشکیل گروه و عضوگیری در فضای مجازی و با تهدید از مردم اخاذی می کرد، از خانواده ها خواست در مواجهه با چنین افرادی طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 موضوع را به مأموران اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار