کد خبر: ۷۴۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 07 May 2019

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان اینکه صنعت برق در کشور همگانی شده است، رشد شاخص‌های برق را در کشور ۲۰ برابر دانست.

به گزارش خبرنگار ما از ساری،  محمدحسن متولی زاده صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه در ۴۰ سال گذشته جمعیت کشور ۲.۳ برابر شد گفت: عمده شاخص‌های برق و تأسیسات نصب شده حدود ۲۰ برابر نسبت به وضعیت قبل از انقلاب و ۱۰ برابر رشد جمعیت شده است.
 
این مقام مسوول افزود: خوشبختانه در ایران پوشش برق رسانی ۱۰۰ درصد شده است و این مسئله وقتی ارزش پیدا می‌کند بدانیم در دنیا ۱.۵ میلیارد نفر هنوز از نعمت برق بی بهره هستند و این افتخاری است برای صنعت برق ایران که با توجه به توان فنی و مهندسی، صنعت برق را همگانی کنند.
 
متولی زاده با اشاره به اینکه سیل اخیر نماد تلاش و همدلی بوده است گفت: اولین بخشی که به رفع مشکلات سیل کمک کرد، صنعت برق بود و عملکرد مازندران در زمینه سیل موفق بوده است.
 
مدیرعامل شرکت توانیر با تقدیر از خدمات قاسم شهابی مدیرعامل قبلی شرکت توزیع برق مازندران یادآور شد: جایگزینی برای مدیرعامل بر اساس فراخوان صورت گرفت و نیروهای توانمندی اعلام آمادگی کرده بودند و در نهایت، رضا غفاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق مازندران انتخاب شده است.
 
این مقام مسوول گفت: تمرکز برنامه‌های توانیر در سال جاری، عبور از پیک مصرف برق در سال جاری است و مسئولان بخش‌های مختلف از جمله استانداری اعلام حمایت کرده اند و امیدواریم تابستان آینده را به شکل مناسب پشت سر گذاریم.
 
وی خواستار توجه به کاهش تلفات و هوشمندسازی برای ارتقای خدمات صنعت برق شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار