رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: دختر جوان جیب بری که در چهارراه طالقانی کرج اقدام به سرقت کیف بانوان می کرد دستگیر شد و به 25 فقره سرقت اعتراف کرد.
کد خبر: ۷۴۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶ 07 May 2019

 سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در پی دریافت گزارش های متعدد مبنی بر سرقت کیف بانوان در محدوده چهارراه طالقانی کرج، پیگیری موضوع در دستور کار پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز مطرح کرد: مأموران با رصد شبانه روزی محل های پرتردد به ویژه محدوده مورد نظر در نهایت موفق به شناسایی دختر جوانی شدند که به طرز ماهرانه ای در حال سرقت گوشی تلفن همراه از کیف یکی از رهگذران بود که با اقدام به موقع مأموران دستگیر و در بازرسی از کیف دستی وی چندین کیف پول، کارت عابر بانک و گوشی تلفن همراه کشف شد.

وی اذعان کرد: در زمان دستگیری سارق در محل، چهار نفر به مأموران مراجعه و در خصوص سرقت کیف و گوشی تلفن همراهشان اظهار شکایت کردند.

سرهنگ نادربیگی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی های مأموران به جرم خود مبنی بر 25 فقره سرقت از بانوان در محل های پر تردد و مراکز تجاری به ویژه محدوده چهار راه طالقانی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: پس از دستگیری این سارق حرفه ای سرقت های مربوط به جیب بری و سرقت های خرد در محدوده چهار راه طالقانی کاهش چشمگیری داشته است.

وی در پایان عنوان کرد: شهروندان در زمان تردد در پیاده روها و اماکن تجاری مراقب اموال خود باشند و از حمل پول زیاد، کارت های بانکی و وسایل ارزشمند مانند طلاو زیورآلات در کیف خود خودداری کنند.

برچسب ها: سرقت ، دستگیری ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار