‌رحیم‌پور ازغدی:
شبکه ایران -پايگاه اطلاع رساني روزنامه ايران در دولت دهم- در گزارشي که 11 شهريور سال 88 از اين نامه منتشر کرده، به نقل از نويسنده آورده است: بگذارید دولت سرپا بایستد و نهضت اصلاحات بزرگ را در این کشور، آغاز کند.
کد خبر: ۷۴۳۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۹ 09 August 2015
به گزارش تابناک گیلان، حیدر رحیم پور ازغدی شش سال پیش در جریان بررسی صلاحیت وزرای کابینه دهم در یادداشتی خطاب به آقایان لاریجانی، باهنر و توکلی نوشت: دولت احمدی نژاد انقلابی، پرطرفدارترین و مردمی‌ترین دولت در تاریخ جمهوری اسلامی است و در برابر دشمنان جهانی و این همه کینه‌توزان داخلی، سزاوار همدلی و همیاری است نه سنگ‌اندازی و تضعیف.

شبکه ایران -پايگاه اطلاع رساني روزنامه ايران در دولت دهم- در گزارشي که 11 شهريور سال 88 از اين نامه منتشر کرده، به نقل از نويسنده آورده است: بگذارید دولت سرپا بایستد و نهضت اصلاحات بزرگ را در این کشور، آغاز کند.

رحيم پور که خود را در ابتداي اين نامه نویسنده‌ای منتقد نه مدّاح‌السّلاطین و نه حتّی توجیه‌گر دولت معرفي کرده، نوشته است: اینک عمده مخالفان دولت، به وضعیتی رسیده‌اند که گویی هر نفسی که احمدی‌نژاد می‌کشد و هر تصمیمی که می‌گیرد از نظر آنان باید درهم کوبیده شود. چپ و راستی که احمدی‌نژاد به ساز هیچ‌یک نرقصید و دل به دریا زد و بی‌واسطه با مستضعفان، سخن گفت و به خدمت‌شان کمر بست و نان بسیاری را آجر ساخت، اینک برای فلج ساختن دولت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. چرا؟

در ادامه اين نامه آمده بود: انصاف را، آیا این اشکال است که چرا رئیس جمهور، کابینه خود را از کسانی برگزیند که به آنان اعتماد دارد؟ آیا این شهامت نیست که چون فرد منتخب خود را مناسب ندید بدون جمود و تعصّب، او را گرچه دوست نزدیکش باشد کنار گذارده و دیگری را برگزیند؟ آیا شما می‌دانید امیرمؤمنان(ع) پس از آنکه نامه صدارت شخصی را به دستش ‌داد، گاه هنوز به سکّان مأموریت نرسیده، او را عزل ‌کرد؟! آیا می‌دانستید بزرگان اسلام با نصب اسامه‌بن‌زید به سرکردگی قوا به خاطر جوان بودن و به اتّهام بی‌تجربگی، بر پیامبر(ص) منتقد بودند؟ مگر امام خمینی اصرار بر انتخاب و انتصاب جوانان نداشت و مگر اکثر وزیران در زمان امام، مردمانی گمنام و زیر 40 سال نبودند؟! به راستی چرا مجلس پنجم یعنی راستی‌های شکست خورده که در اختیار همفکران بعضی از شما بود چنان در برابر دولت بنیان‌سوز و سکولار خاتمی، تسلیم محض بودند و در همه چیز با او و وزیرانش، مماشات می‌کردند ولی اینک دولت 25 میلیونی احمدی‌نژاد را، به هر بهانه و در هر فرصت، تحت فشار قرار می‌دهید و بهانه‌های بنی‌اسرائیلی می‌گیرید؟! آیا رأی بی‌سابقة ملّت و حمایت مکرّر رهبری، هیچ‌یک حجّت را بر شما تمام نکرده است که در کنار فراکسیون فرصت‌طلب دوّم خردادی‌های شکست خورده در مجلس قرار می‌گیرید؟

اين استاد دانشگاه با طرح اين سوال که «چرا وزرای خاتمی، در نزد شمایان، آن همه محترم بودند که جرأت کوچکترین انتقادی نمی‌کردید»، ادامه داده بود: چرا در دولت‌های جناح راست‌ در دورة ماقبل خاتمی، هر رفتار نادرستی که انجام می‌دادند به‌به می‌گفتید و امروزه این همه منتقد و ریزبین شده‌اید؟! چرا در ظرف 30 سال، سخنی درباره توزیع عادلانه سوبسید بیت‌المال نگفتید و همواره زکات اسلامی را به صورت زکات فرهنگی و سوبسید به نازپروردگان تقدیم کردید؟! سخن با شمایان بسیار است. اهل آخرت، از خدا بترسند و اهل دنیا آگاه باشند که موکّلین، وکیلان را زیر ذرّه‌بین نگاه مستضعف‌پرور خود دارند و همه‌ جناح‌ها در انتخابات مجلس نُهم و... به آراء 25 میلیونی ملت، که شاید دیگر برای هیچ کس تکرار نگردد، محتاج خواهند بود. دوستان، به ملّت و انتخاب ملّت، احترام بگذارید. انتقاد کنید اما کینه‌ورزی و اهانت نکنید و تعصّب نورزید و تسویه حساب شخصی نکنید.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس مشکین شهر از تولبع اردبیله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
آقای اذغدی مدیون ملت شدید با این حرف .شما مثل اینکه خودتان را خواب زده اید ونمیخواهید بیدار شوید خیلی حرف نابجا ودروغی فرمودید وخودتان را از چشم من فرهنگی انداختید وای بر آنانی که براحتی دروغ میگویند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
[جناب آقای اذغدی. بارها صحبت های شما را در رسانه شنیده ام. فکر نمکنید تحلیل هایتان یک طرفه بوده و آنها در معرض نقدهای دیگران قرار نداده اند. در مورد دولت آقای احمدی نژاد، اگر فرضیات شما صحت داشته باشد پس فساد دولتی ها و زندانی شدن مقامات نزدیک به ایشان را در کجای دل خود جای دهیم؟!
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۱
اولا سخن ايشان مربوط به سال 88 يعني 6 سال پيش است
ثانيا مگر حرف بدي زده است .در ان موقع محبوبترين دولت مرد يعد از انقلاب بود . ولي بعد از ان چون حاضر نشد از بيت المال سبيل بعضي ها را چرب كند همه دشمن او شدند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار