طی 3 روز آینده
سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: رگبار و رعد و برق طی سه روز آینده در بیشتر مناطق استان اردبیل پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۴۶۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۳ 19 May 2019

به گزارش تابناک اردبیل، سیاوش محمدی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، از امروز شاهد ناپایداری‌های جوی در استان اردبیل خواهیم بود.

وی بیان کرد: طی امروز با نفوذ سامانه ناپایدار به استان اردبیل ابتدا شاهد وزش باد (گاهی بصورت تند بویژه در مناطق مرکزی استان) بوده و به دنبال آن در ساعات عصر تا شب، بارش‌ها در برخی از مناطق استان اردبیل بصورت رگبار (گاهی توام با رعدوبرق بویژه در مناطق کوهستانی استان) رخ می‌دهد.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل گفت: این سامانه جوی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۳۱ اردیبهشت بطور کامل بر کلیه مناطق استان اردبیل حاکم شده و موجب بارش در بیشتر مناطق می‌شود.

محمدی افزود: با توجه به ماهیت بارندگی‌ها و همچنین شرایط فصلی، بارش تگرگ در بعدازظهر و عصر امروز و فردا دوشنبه ۳۰ اردیبهشت، در مناطقی از شهرستان‌های گرمی و مشکین شهر و در طی این دو روز آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود.

وی تصریح کرد:‌ این سامانه از عصر دوشنبه موجب کاهش دمای هوا نیز خواهد شد و بدین ترتیب در روز سه شنبه آسمان استان اردبیل ابری (در برخی مناطق مه آلود) همراه با هوای خنک پیش‌بینی می‌شود.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان اردبیل افزود: با تداوم فعالیت این سامانه تا روز چهارشنبه از مقدار ناپایداری‌ها کاسته شده و با خروج سامانه فوق در روز چهارشنبه دوباره افزایش نسبی دما انتظار می‌رود.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار