کد خبر: ۷۴۶۷۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ 20 May 2019

ارائه ویزیت و خدمات رایگان پزشکی بسیج جامعه پزشکی مازندران در قالب ویژه برنامه «یاوران حیدر» از ابتدای ماه مبارک رمضان با عنوان برنامه 30 شب 30 مسجد در در مناطق کم برخوردار و محروم استان در حال برگزاری است.

به گزارش بلاغ،، ویژه برنامه «یاوران حیدر» ارائه ویزیت و خدمات رایگان پزشکی بسیج جامعه پزشکی مازندران در مناطق کم‌برخوردار و محروم در راستای برنامه «30 شب 30 مسجد» اجرا شد.

این برنامه شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران در روستای آبمال ساری برگزار شد.

*ویزیت رایگان 10 هزار نفر در شب‌های رمضان 

احمد لزگی در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با فارس، از ویزیت رایگان 10 هزار نفر تاکنون در قالب طرح «30 شب 30 مسجد» خبر داد و افزود: دارو هم به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مسؤول سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران با اشاره به استقبال خوب مردم از این طرح ادامه داد: سازمان بسیج جامعه پزشکی مازندران با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران با حضور در مناطق کم برخوردار و محروم به همراه پزشکان متخصص مختلفی اعم از پزشک متخصص داخلی، قلب، اطفال، زنان و زایمان و پرستاران به مردم سراسر استان خدمات‌رسانی می‌کند.

*حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم مازندران

 لزگی در پایان سخنان خود یادآور شد: با توجه به اینکه شهید شاخص سال 98 بسیج جامعه پزشکی شهید دکتر محمدعلی رهنمون اعلام شد، تصمیم گرفتیم این طرح را در سطح استان گسترش بدهیم و در حال حاضر پزشکان متخصص مختلفی به‌صورت رایگان و ایثارگرانه در خدمت مردم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار