برداشت محصولات سبزی و صیفی زیر پلاستیکی در استان فارس ادامه دارد.
کد خبر: ۷۴۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ 21 May 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: برداشت محصولات سبزی و صیفی زیر پلاستیکی استان از جمله گوجه فرنگی، هندوانه، خیارسبز، طالبی، خربزه، شمام، کدو و بادمجان که از اواسط فروردین ماه شروع شده است همچنان ادامه دارد.

احمد دهقان با بیان اینکه برداشت سیب زمینی تولید بهاره از ۱۵۴ هکتار از مزارع استان از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شده است، افزود: پیش بینی می‌ شود ۴ هزار و ۷۷۴ تن سیب زمینی از این مزارع برداشت شود.
وی تصریح کرد: برداشت پیاز تولید بهاره از ۵۵۰ هکتار از مزارع از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده است و پیش بینی می‌شود برداشت این محصول تا دهه اول خرداد دامه داشته باشد.
مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه پیش بینی می شود از این مزارع بیش از ۲۳ هزار و ۱۰۰ تن پیاز برداشت شود، اعلام کرد: کاشت سیب زمینی تولید بهاره استان در مناطق شمالی استان شروع شده است.
دهقان افزود: سیب زمینی و پیاز برای تولید تابستانه به ترتیب در سطوح ۴۵۰ و ۲ هزار و ۶۲۰ هکتار در استان کشت شده و پیش بینی می شود از این مزارع ۱۷ هزار و ۵۰۰ تن سیب زمینی و ۱۴۲ هزار تن پیاز برداشت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار