مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان خبر داد؛
مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان ایلام گفت: دو طرح کلان با مشارکت بانک رفاه کارگران به مبلغ 300 میلیارد تومان،در استان در حال اجراست.
کد خبر: ۷۴۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 21 May 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ هوشنگ حقیقی پاک اظهار کرد : پتروشیمی دهلران با سرمایه گذاری بانک رفاه کارگران و بانک تجارت در حال ساخت است.

وی افزود: واحد پترولیوم P.P پتروشیمی ایلام حدود 3 هزار میلیارد ریال با مشارکت بانک رفاه کارگران در حال انجام است که ۲هزار نفر به صورت غیرمستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و پایدار اشتغال ایجاد می‌گردد.

حقیقی پاک گفت: این اقدامات در راستای ایجاد اشتغال در استان و رفع معضل بیکاری در حال انجام است و پیش بینی می شود طی ماه‌های آتی و پس از طی مراحل قانونی، روند پرداخت تسهیلات به این پروژه ها آغاز شود.

حقیقی پاک ادامه داد: از سال گذشته تاکنون بیش از 130 میلیارد ریال به سازمان های حمایتی استان کمک شده است.

وی افزود: حدود 6 میلیارد تومان وام ازدواج به بیش از 340 نفر پرداخت کرده ایم.

وی به اهداء یک دستگاه آمبولانس به ارزش ۵ میلیارد ریال به دانشگاه علوم پزشکی در سال‌ گذشته خبر داد و گفت: بانک رفاه کارگران همواره تلاش خود را به کار گرفته تا در عرصه مسئولیت پذیری اجتماعی به خوبی نقش ایفا کند که اهداء آمبولانس گامی در جهت همدلی و همراهی بانک رفاه استان برای خدمت به مردم در حوزه سلامت است.

حقیقی‌پاک به اهدای یک دستگاه درمانگاه سیار دندانپزشکی توسط بانک رفاه کارگران به مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام خبر داد.

وی هزینه راه اندازی این کلینیک را ۳۵۰ میلیون تومان عنوان کرد افزود: در راستای خدمت رسانی به بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در مناطق محروم استان با استقرار دستگاه دندانپزشکی سیار در مناطق محروم خدمات مورد نیاز دندانپزشکی به مردم ارائه خواهد شد.

حقیقی پاک مدیر شعب بانک رفاه کارگران ایلام به کمک پنجاه میلیون تومانی بانک رفاه کارگران ایلام در راستای مسئولیت های اجتماعی بانک رفاه به مردم سیل‌زده ماژین اشاره کرد و گفت: کمک‌های غیرنقدی را به میزان ۵۰میلیون تومان شامل: پتو، خرما، کنسرو ماهی تهیه و جهت دسترسی به سیل زدگان بخش ماژین تحویل جمعیت هلال احمر استان قرار گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار