عدل هاشمی در ضیاف افطاری باشگاه فراز بام خائیز:
سردار هاشمی پور با بیان اینکه احداث 22 چمن مصنوعی و نیز سالن های چند منظوره در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در حال اجراست بیان کرد: تعدادی از این طرح ها افتتاح و تعدادی نیز در دست اجرا است که به زودی به بهره برداری می رسند.
کد خبر: ۷۴۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 21 May 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، شب گذشته مراسم جشنی همراه با ضیافت افطاری به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی هندبال فراز بام خائیز در دهدشت برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ پاسدار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح استان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه،مسئول بازرسی سپاه فتح استان و شهرستان،مدیرکل ورزش و جوانان استان ، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و اعضای شورای اداری شهرستان کهگیلویه ، مشاور وزیر ارتباطات و مردم و جوانان حضور داشتند.
 
سردار هاشمی پور: برای توسعه و اعتلای ورزش از هیچ کوششی دریغ نکرده و نخواهم کرد.
 
برای توسعه ورزش کوتاهی نکرده ام و نخواهم کرد / مسولان به زیرساخت های ورزشی بانوان توجه جدی داشته باشند / فراز بام دچار غرور نشود به عناوین بالاتر فکر کنید + تصاویر

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در این مراسم ، گفت: از زحمات و کسب عناوین قهرمانی در رده های سنی مختلف به ویژه مقام سوم لیگ برتر کشور توسط تیم هندبال فرازبام  و همچنین کسب افتخارات توسط سایر باشگاه ها قدردانی می نمایم.

سردار هاشمی پوراظهار داشت: انتظار دارم مسئولان استانی نسبت به تأمین زیرساخت های ورزشی بانوان توجه جدی داشته باشند.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر در حوزه ورزش شاهد رشد و توسعه استعدادهای خوبی بوده ایم گفت: برای توسعه ورزش، کمک به ورزشکاران،  هیئت های ورزشی،  و تأمین تجهیزات ورزشی اقدامات بسیار خوبی انجام شده و نیاز است این استعدادها برای توسعه و پیشرفت استان بیشتر حمایت شوند.
سردار هاشمی پور با بیان اینکه احداث 22 چمن مصنوعی و نیز سالن های چند منظوره در شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در حال اجراست بیان کرد: تعدادی از این طرح ها افتتاح و تعدادی نیز در دست اجرا است که به زودی به بهره برداری می رسند.

نایب رئیس کمیسیون انرژی  اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی در حوزه ورزش را ضروری دانست و عنوان کرد: بر اساس این قانون نیاز است مکانهای ورزشی در اختیار هیئت ها و باشگاه های ورزشی فعال قرار گیرند و در این زمینه آماده هرگونه همکاری و رایزنی با وزیر ورزش و جوانان هستم.

عدل هاشمی پور تکمیل پروژه های نیمه تمام را ضروری دانست و اظهار داشت : انتظار دارم تسریع در روند اجرایی  پروژه های ورزشی نیمه تمام به صورت جدی در دستور کار باشد.

سردار هاشمی پور برنامه خطاب به مجموعه باشگاه هندبال فرازبام اظهار داشت : به وضعیت موجود قانع نباشید، خدای ناکرده دچار غرور نشوید و برای کسب عناوین برتر، کوشا و جدی باشید .

نماینده مردم در پایان این برنامه با اهداء لوح سپاس از زحمات مهندس مجید پارسایی قدردانی نمود.
تصاویر برگرفته از سایت راک نیوز
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
هر سه عضو اصلی تیم پرونده اطلاعاتی دارند،یکی جعل سند با زندان و دیگری پرونده های متعدد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۱
جریان نجات نیا را نفهمیدم که در هر آش و نخودی پیدا می شود!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار