نویسنده کتب فرهنگی:
نویسنده کتب فرهنگی گفت: در کتاب قرآنی از علق تا فلق به ۱۱۴ محاسبه ریاضی قرآنی که مجموع ارقام آن با ۱۱۴ سوره قرآن برابری می‌کند اشاره شده است.
کد خبر: ۷۴۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۵ 27 May 2019

به گزارش تابناک رضوی، حسام‌الدین هاجری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از سال ۹۲ تاکنون در عرصه نویسندگی کتب دینی، فرهنگی، مذهبی، هنری، اجتماعی و علمی فعالیت دارم، اظهار داشت: در طول این ۶ سال ۶ کتاب را به مرحله چاپ رسانده‌ام که به‌طور متوسط سالی یک کتاب را شامل می‌شود، کتبی که شامل تمامی گروه‌های سنی از کودک تا بزرگسال می‌شود و این کتب توسط ۲ انتشارات نیکو سرشت و الشمس مشهد به چاپ رسیده است.

وی افزود: کتاب تولد آدم برفی در سال ۹۳، کتاب سراب یخ زده در سال ۹۴، کتاب یادداشت سکوت در سال ۹۵، کتاب از علق تا فلق (در قالب یک مجموعه قرآنی) در سال ۹۷، کتاب طوفان هم گفت هر چه بادا باد در سال ۹۸ و کتاب دسته گل پای گل دسته (ویژه زائران پیاده رضوی) در سال ۹۸، ۶ کتاب شاخص به چاپ رسیده در این مدت بوده است که از این میزان ۴ کتاب آن با موضوع کاریکلماتور بوده است.

نویسنده کتب فرهنگی در رابطه با موضوع و محتواهای کتاب قرآنی از علق تا فلق که از جمله کتب شاخص قرآنی به‌شمار می‌رود، گفت: در این کتاب درباره موضوعات مختلفی همچون موارد عددی قرآن، ترتیب نزول‌ها، حروف مقطعه، آیه‌های سجده، آیه‌های تکراری در یک سوره و غیره بحث شده است.

هاجری اضافه کرد: همچنین در این کتاب به ۱۱۴ محاسبه ریاضی قرآنی که مجموع ارقام آن با ۱۱۴ سوره قرآن برابری می‌کند اشاره شده است.

وی در رابطه با آخرین کتاب به‌چاپ رسیده‌اش، بیان کرد: در کتاب دسته گل پای گل دسته عکس‌های متنوعی از زائران پیاده رضوی تهیه شده و مطالب ساده ادبی و احساسی در رابطه با آن نوشته شده‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار