مدیر حوادث فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از غرق شدگی جوان ۲۰ ساله شیرازی  در رود کلات دشمن زیاری خبرداد.
کد خبر: ۷۵۰۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱ 30 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اورژانس ۱۱۵ جلال پوران فرد با بیان اینکه این اتفاق در ساعت ۱۸ بعداظهر روز پنجشنبه ۹ خردادماه رخ داد افزود: متاسفانه یک جوان ۲۰ ساله شیرازی بعلت غرق شدگی  جان خود را ازدست داد.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی در تشریح این غرق شدگی مطرح کرد:  زمانیکه آمبولانس دیشموک جهت انتقال یک مصدوم کودک سه ساله  که در تصادف موتور سیکلت دچار  شکستگی ران شده بود و به طرف دهدشت در حرکت بود در مسیر نزدیک به قلعه دختر رودخانه کلات دشمن زیاری مردم با صدای بلند تقاضای کمک کردند .
پوران فرد با بیان اینکه بلافاصله با توجه به وضعیت بحرانی دو تکنسین بنام ارجمندی و درست به کمک غرق شدگی رفتند و بمدت ۳۰ دقیقه احیا کردند ولی با توجه به مدت طولانی بودن غرق شدگی در آب متاسفانه احیا بی نتیجه ماند.
وی افزود بنا به اطلاعات کسب شده غرق شدگی جوان ۲۰ ساله بوده که اهل شیراز بلکه بعنوان کارهای   تاسیساتی در آن منطقه حضور داشتندکه جهت شنا در آب به آنجا رفته بودند.
ضمنا گفته شده تا کنون در این منطقه چندین نفر  بعلت غرق شدگی جان خود را ازدست داده است که  از مسیولین تقاضا میشود در این خصوص چاره ای بیندیشند با نصب تابلوی شنا ممنوع حداقل از حوادث بکاهند .
رئیس اورژانس ۱۱۵ در حاشیه این خبر از دو تصادف با ۱۱ مصدوم در مسیردهدشت و خمینی آباد پاتاوه خبرداد و افزود : در ساعت ۱۷ واژگونی پژو در نزدیکی پلیس راه بهبهان با ۵ مصدوم و  در ساعت ۱۹ برخورد دو پژو۴۰۵ در مسیر اصفهان منطقه پاتاوه روستای خمینی آباد با ۶ مصدوم که هر۱۱مصدوم بعداز خدمات اولیه به بیمارستانهای استان انتقال داده شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار