رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: پلیس راهور با به‌کارگیری کلیه نیروهای خود نسبت به برقراری نظم و امنیت ترافیکی، پاکسازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی و برقراری محدودیت عبور و مرور تا پایان مراسم نماز عید فطر، اقدام می‌کند.
کد خبر: ۷۵۰۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۹ 02 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، محمدباقر سلیمی با بیان این مطلب افزود: تمهیدات ترافیکی ویژه عید سعید فطر با حضور کلیه پرسنل پلیس راهور خراسان رضوی و شهر مشهد برگزار می‌شود.

 

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: مراسم‌ باشکوه نماز عیدفطر روز پنجشنبه ۱۶ خرداد ماه ۹۸ در اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی و سایر مساجد و تکایای سطح شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: پلیس راهور با به‌کارگیری کلیه نیروهای خدمت و راحت با برنامه‌ریزی صحیح نسبت به برقراری نظم و امنیت ترافیکی، پاکسازی مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی و برقراری محدودیت عبور و مرور و در صورت نیاز در حوزه استحفاطی خود تا پایان مراسم نماز عید سعید فطر در مساجد و تکایای سطح شهر و همچنین نماز عیدفطر برادران اهل سنت در بلوار وحدت اقدام می‌کنند.

 

سلیمی با اشاره به محدودیت توقف وسایل نقلیه از ساعت ۲ بامداد روز عید سعید فطر تا پایان مراسم، تصریح کرد: از میدان شهدا به‌طرف خیابان شیرازی، از تقاطع شهدا تا حرم مطهر و روگذر شیرازی، خیابان امام رضا(ع) حدفاصل تقاطع دانش تا میدان بیت المقدس تا حرم مطهر و رینگ زیرگذر، خیابان طبرسی از تقاطع گمنام تا حرم مطهر، خیابان نواب صفوی از میدان پنجراه تا حرم مطهر طول خیابان شهید اندرزگو، از بیت المقدس تا تقاطع خسروی، خیابان آیت الله بهجت از تقاطع شهدا تا مقابل بهجت ۲ در طول مسیرهای ذکر شده و در دو سمت مسیرهای مذکور توقف ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار