معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: با دستور وزیر ورزش و جوانان امروز برای بررسی آن‌چه در فینال جام حذفی فوتبال رخ داد به اهواز سفر می‌کنم.
کد خبر: ۷۵۱۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۴ 03 June 2019

محمدرضا داورزنی در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر، اظهار کرد: جام حذفی می توانست بهتر و منظم‌تر از این آن هم با پیش‌بینی‌های لازم به انجام برسد.

وی افزود: مسوولان می توانستند ورود تماشاگران و چگونگی استقرار آن‌ها در ورزشگاه را کنترل کنند تا منجر به رخ دادن آن اتقافات برای تیم داماش نشود. حق مسلم داماش بود تا هوادارانش وارد استادیوم شوند و در محل خود بنشینند. البته از قبل پیش بینی شده بود ولی ازدحام جمعیت و ورود بیش از اندازه تماشاگران به ورزشگاه باعث رخ دادن اتفاقاتی شد که زیبنده فوتبال و ورزش کشور نیست.

معاون قهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: به هر حال اول وقت صبح امروز به اهواز می آیم تا موضوع را به همراه مسوولان محلی بررسی کنیم و سپس گزارش را ارائه خواهیم داد.

وی درباره رخ دادن چنین اتفاقاتی در نیمه نهایی جام حذفی در دیدار سپاهان و پرسپولیس نیز عنوان کرد: مسوولیت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین مسوولان برگزاری مسابقات مشخص است و باید پاسخگوی مردم و اتفاقات رخ داده باشند. در اصفهان آن اتفاق بعد از بازی و خارج از استادیوم بود که زیبنده کشور نیست.

داورزنی افزود: اگر قرار است که مسابقات ورزشی ترویج بداخلاقی باشد، بهتر است که برگزار نشوند. به هرحال نباید شیرینی یک بازی ارزشمند به بداخلاقی هایی تبدیل شود که زیبنده کشور نیست.

وی تاکید کرد: دوستان در فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، هیات فوتبال خوزستان و اصفهان و نیروی انتظامی باید از قبل پیش‌بینی لازم را می کردند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار