فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در آئین صبحگاه مشترک پلیس خراسان رضوی بر ضرورت توجه به اخلاق مداری ،مهارت گرایی و نظم و انضباط تاکید کرد.
کد خبر: ۷۵۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳ 10 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، سرتیپ محمد کاظم تقوی در این آئین که با رژه یگان های نمونه مستقر در میدان برگزار شد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی بندگان خدا در ماه مبارک رمضان ،به کارکنان انتظامی خراسان رضوی خدا قوت گفت. 

سرتیپ تقوی افزود :خوشبختانه با اجرای طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی  در ماه مبارک رمضان ،نظم و امنیت مطلوب و شایسته ای برقرار و هیچ گونه مورد ناامنی در استان نداشتیم. 

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حرکت نیروی انتظامی در تراز جمهوری اسلامی ایران گفت : باید در این زمینه دقت و مراقبت و هوشیاری لازم را داشته باشیم و اهتمام بیشتری به خرج دهیم. 

وی خاطر نشان کرد : پلیس خراسان رضوی به عنوان مجری نظم و قانون و خادمان امنیت در مشهدالرضا و دیگر مناطق استان خراسان رضوی باید الگو و نمونه یک پلیس خدمتگزار و صادق و امین باشد و آنچه شاخصه اصلی پلیس رضوی محسوب می شود اخلاق مداری،مهارت گرایی و نظم و انضباط است. 

سرتیپ تقوی  همراهی و همگامی و رضایت مردم و خرسندی و رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی را بزرگترین افتخار برای پلیس دانست که با عنایت حضرت امام رضا (ع)محقق شده است. 

وی برای همکاران پرتلاش خود که مهیای اجرای طرح های ویژه انتظامی و ترافیکی تابستانی می شوند آ رزوی توفیق روز افزون کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار