شهردار منطقه ثامن خبر داد؛
شهردار منطقه ثامن گفت: در راستای چشم انداز طرح نوسازی و بهسازی بافت پیرامون حرم مطهر رضوی که در افق آن افزایش حدود ۶۵ هکتاری فضای سبز در اطراف بارگاه منور امام هشتم پیش بینی شده است، فاز ۲ پارک محلی راد به مرحله بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۷۵۳۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷ 11 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، سیدمصطفی نعمتی با بیان این مطلب افزود: عملیات اجرایی این بوستان محلی که در محله راد و محدوده پائین خیابان، کوچه وحدت ۱/۳ و در فضایی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع واقع شده، از ابتدای اسفندماه سال گذشته آغاز و با تلاش مستمر خادمان شهر در منطقه ثامن در عرض ۳ ماه به پایان رسید.

 

وی خاطر نشان کرد: احداث فاز ۲ پارک راد با صرف هزینه ای بالغ بر ۴ میلیارد ریال انجام شده که شامل اجرای اتصال به شبکه آبرسانی غیر شرب فضای سبز منطقه،عملیات عمرانی، نصب مبلمان شهری،کاشت درخت و... بوده است.

 

شهردار منطقه ثامن یادآور شد: گونه های شمشاد طلایی،رز هفت رنگ،سرو لاوسون،نارون و توت مجنون از موارد کشت شده در این پارک است تا فضای سبز متنوع وزیباتری در اختیارشهروندان قرار گیرد.

 

نعمتی اظهار کرد: تعداد ۱۰ نیمکت، ۱۰ عدد سطل زباله و ۱۵ پایه چراغ که در ساخت آن ها از طراحی هماهنگ با نقوش ایرانی و طرح های اسلیمی استفاده شده نیز در آن نصب شده است.

 

شهردار منطقه ثامن افزود:تا اواسط تابستان امسال نیز عملیات اجرایی احداث فاز۲ ره باغ سلام،فاز۲ ره باغ پردیس، فاز ۲ ره باغ نعیم و بوستان محلی واقع در شهید شوشتری ۷ به پایان خواهد رسید که در مجموع حدود ۸۰۰۰ مترمربع به فضای سبز منطقه ثامن افزوده می شود و سطح سبز موجود در بافت پیرامون حرم مطهررضوی به رقم تقریبی ۱۱ هکتار خواهد رسید و این در حالیست که پیش از آغاز اجرای طرح کل فضای سبز موجود در بافت پیراموت حرم مطهررضوی حدود ۲و نیم هکتار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار