استاندار خراسان رضوی در نشست شورای مشورتی سیاسی استان:
استاندار خراسان رضوی گفت: در حد توان زمینه را برای اجرای قانون و رقابت سیاسی، فعال و بانشاط فراهم کرده و تمام تلاش مان را در این مسیر به کار خواهیم گرفت.
کد خبر: ۷۵۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۳ 13 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، علی‌رضا رزم‌حسینی در نشست شورای مشورتی سیاسی استان که با حضور نمایندگان احزاب در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه باید اذعان کرد که احزاب حاضر به پرداخت هزینه های انتخاب خود نیستند و در نتیجه به محض افول محبوبیت فرد منتخب، ضمن فاصله گرفتن از وی، برای انتخابات بعدی خیز می گیرند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه هدف نظام جمهوری اسلامی و دولت دستیابی به مشارکت بالای مردم در انتخابات است، خاطرنشان کرد: ما در حد توان زمینه را برای اجرای قانون و رقابت سیاسی، فعال و بانشاط فراهم کرده و تمام تلاش مان را در این مسیر به کار خواهیم گرفت.

وی با تاکید بر اینکه کارکرد احزاب نباید به عرصه انتخابات محدود شود، خاطرنشان کرد: آغوش استانداری و دیگر دستگاه های اجرایی برای مشارکت احزاب در حوزه های مختلف اقتصادی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی باز است و از حضور فعالان سیاسی در این بخش ها استقبال می کنیم. 

وی با بیان اینکه در کنار موضوعات اقتصادی، به مسائل سیاسی هم توجه ویژه ای خواهیم داشت، تاکید کرد: فعالان سیاسی در برابر بسیاری از اتفاقات و مسائل سکوت کرده اند و اهل هزینه دادن هم نیستند در حالی که باید به مسائل ورود کرده و در حوزه مطالبه گری نقش فعالی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار