اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، جزئیات بهره‌مندی اصحاب رسانه از تسهیلات بیمه تکمیلی صندوق هنر در سال ۹۸ را اعلام کرد.
کد خبر: ۷۵۳۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲ 15 June 2019

به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متقاضیان استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی تا ۲۷ خرداد ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند با ثبت‌نام در سامانه جامع رسانه‌های کشور، از تسهیلات بیمه‌ای صندوق اعتباری هنر بهره‌مند شوند. شرط اصلی معرفی متقاضیان برای استفاده از این تسهیلات، ثبت نام در سامانه جامع رسانه‌های کشور و تکمیل اطلاعات خود در این سامانه است.

بر همین اساس، صاحبان امتیاز رسانه‌ها می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود در سامانه جامع، نسبت به ثبت اسامی خبرنگاران خود و الصاق لیست بیمه تأمین اجتماعی همکاران در پنل، درخواست خود را ثبت کنند.

همچنین خبرنگاران بیمه شده از سوی صندوق هنر (معرفی شده از سوی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی) و خبرنگارانی که به صورت آزاد بیمه غیر رسانه دارند، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع رسانه‌های کشور و تکمیل بخش خبرنگاران، درخواست خود را ثبت نمایند.

قابل ذکر است شرط اصلی استفاده از تسهیلات بیمه تکمیلی، دارا بودن بیمه پایه سازمان تأمین اجتماعی بوده و بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته (۲۷ خرداد)، پس از اتمام مهلت فوق، امکان اصلاح و یا افزایش افراد متقاضی وجود ندارد و پس از آن فهرست نهایی در اختیار صندوق اعتباری هنر قرار می‌گیرد.

شایان ذکر است، متقاضیان پیش از این می‌بایست در سایت صندوق اعتباری هنر به نشانی honarcredit.ir به عنوان «روزنامه‌نگار» ثبت نام کرده باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار