معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی در واکنش به خبر توقف فعالیت شرکت ثابت کیش از حمایت جدی دادستان و استاندار از طرح های سرمایه گذاری مشروع خبر داد.
کد خبر: ۷۵۳۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ 15 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، دبیر شورای فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در واکنش به خبر متوقف شدن طرح های شرکت ثابت کیش در مشهد گفت: این شورا متشکل از استاندار و دستگاه های نظارتی، قضایی و حاکمیتی استان با جدیت از طرح های مشروع سرمایه گذاری حمایت می کنند.

علی رسولیان افزود: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته بین استاندار و دادستان مقرر شد شرکت ثابت کیش آن قسمت از سرمایه گذاری هایی را که نیاز به اخذ مجوز از اداراه کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری دارد را بعد از هماهنگی لازم با این سازمان اجرا نماید و سایر پروژه های در حال انجام که مجوز دستگاه های مسئول را دارد با قوت ادامه پیدا کند.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی ضمن بیان این که مجموع سرمایه گذاری های شرکت ثابت کیش در مشهد حدود ۲ هزار میلیارد تومان است اضافه کرد: فعالیت های این شرکت در چهارچوب مجوزهای قانونی مورد حمایت است و در همین راستا اعلام آمادگی می کنیم هر جا مشکلی در خصوص فعالیت های سرمایه گذاری وجود داشته باشد با حضور دستگاه های مسئول برطرف خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار