آقائی در ادامه با بیان اینکه دشمن هرگز دست از دشمنی خود با نظام ومردم برنخواهد داشت ،بیان داشت :مسئولان ومردم باید هوشیار بوده وضمن شناسائی دشمن ،بدانند که دشمن هرگز دست از دشمنی خود برنخواهد داشت وچنانچه به ظاهر دستکش مخملی هم بپوشداز سر عجز وناتوانیش خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ 15 June 2019

تابناک فارس به نقل از مرودشت نا: حجت الاسلام والمسلمین مهدی آقائی امام جمعه مرودشت در خطبه های این هفته خود کلیه نمازگزاران رابه رعایت تقوی الهی وانجام واجبات وترک محرمات دعوت نمود.
آقائی با بیان شیوه اصلی شیطان در اغواگری و تلاش برای تزیین حق به جای باطل و فریب مومنین ، همین ترفند را امروز به عنوان ابزار شیاطین خارجی برای ایجاد خطای محاسباتی در ملت و مسوولین نظام اسلامی بیان نمود .
خطیب جمعه مرودشت در ادامه افزود:امروزه دشمنان نظام وشیطان عالم هستی بخصوص شیطان بزرگ آمریکای جنایتکاربه دنبال اغواسازی می باشند وهمواره نقشه ها ودسیسه های فراوانی را برای مبارزه با ملت قهرمان ایران اسلامی کشیده وبا وجود تلاش های بیش از اندازه ای که دراین زمینه داشته اند در میدان واقعی با هوشیاری این مردم ،چیزی جز خفت وخواری نصیب آنان نشده است .
آقائی با بیان اینکه آمریکا وایادی استکبار هرگز نتوانستند ذره ای در اراده راسخ این ملت نفوذ کنند،درخصوص ابزارهای دشمن در زمینه ایجاد خطای محاسباتی در بین مومنان،بیان داشت :دشمنان انقلاب ونظام همواره از ابزارهای تهدید وتطمیع در جهت اغواسازی در بین مومنان استفاده می نمایند.
وی در ادامه نفوذ در بین نهاد های تصمیم گیر نظام توسط دشمنان وجهان بینی مادی وتعیین نگرش مردم به سمت وسوی مادیات و داشتن رسانه های اغواگر در بین مردم که مدام تلاش می کنند تا خباثت دشمن را تضعیف وقدرت آنان رابزرگ جلوه دهند،را ازدیگر ابزارهای دشمنان در مسیرخطای محاسباتی مومنان قلمداد نمود.
آقائی در ادامه با بیان اینکه دشمن هرگز دست از دشمنی خود با نظام ومردم برنخواهد داشت ،بیان داشت :مسئولان ومردم باید هوشیار بوده وضمن شناسائی دشمن ،بدانند که دشمن هرگز دست از دشمنی خود برنخواهد داشت وچنانچه به ظاهر دستکش مخملی هم بپوشداز سر عجز وناتوانیش خواهد بود.
خطیب جمعه مرودشت اعتماد واعتقاد راسخ به خداوند متعال وسنت آفرینش وبی اعتمادی به دشمن وشناخت ویژگی های اورا به همراه هوشمندسازی وبصیرت مردم در کنار تقوا وخودسازی انقلابی وتوجه به شاخصه های جبهه حق را ازدیگر عوامل حفظ ملت در برابر توطئه های دشمنان قلمداد نمود.
آقائی در ادامه هفته جهاد کشاورزی را تبریک گفت وافزود:با توجه به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره)در سال ۱۳۵۸مبنی بر تاسیس جهادسازندگی در جهت رفع محرومیت های مردم در سطح کشور،امروزه نیز جهاد کشاورزی با همان خط مشی سابق جهادسازندگی در جهت رفع محرومیت های کشاورزان وروستایی ها گام برمی دارد.
وی در ادامه ضمن اشاره به هفته جهانی مبارزه با مواد مخدرکه از ۲ام لغایت ۸ تیرماه می باشد،بیان داشت :امروزه هر خانواده ای که دچار مسائل ومشکلات اجتماعی وآسیب های عاطفی گردیده است،متاسفانه یک سر این گرفتاری ها ومصیبت ها ریشه در موضوع مواد مخدر وگرفتارشدن به آن دارد.
آقائی ضمن تشکر از نیروی انتظامی که در مبارزه با سوداگران مرگ ومواد مخدر تلاش وافری از خود دارند، درخصوص راه های مقابله با مواد مخدر بیان کرد:خانوده ها باید واقعیت ها را در زمینه مواد مخدر پذیرفته وبدانند که متاسفانه بخش عمده ای از جوانان ما دچار آسیب واعتیادشده اند وباید باور کنند که راه علاجی در این زمینه وجود داردودر کنار آن با استفاده از تجربیات موفق کانون های ترک اعتیاد وانجمن های موثر در مسیر دوری از این بلای خانمان سوز گام بردارند.
آقائی در ادامه به نامه ای که از سوی برخی خانواده های معظم شهدا که در خصوص ساماندهی قبور مطهر شهدا ونگهداری از این اماکن مقدس بود اشاره نمود واز مسئولان ومتولیان فرهنگی شهرستان تقاضا داشت که در جهت نصب دوربین های مداربسته وراه اندازی امکانات درخوروشان جایگاه قبورشهدا اقدام شایسته بکارگیرند.
وی در ادامه به یکی از مشکلات کوره های آجرپزی روستای کوشک اشاره نمود واقزود:مردم روستای کوشک از توابع مرودشت سال های متمادی هست که در تهیه وتولید آجرهای فشاری تلاش زیاد داشته ولی با توجه به کاهش رونق ساخت وساز ومسائل ومشکلات اقتصادی با یک سری بدهی ها ومعوقات بانکی مواجه شده اندکه از دولت تقاضای کمک ومساعدت در این زمینه را دارند.
وی افزود:اهالی روستای کوشک در نامه بیان مشکلات خود نسبت به رعایت قانون هیچ گونه اعتراضی نداشته ولی ابراز نمود که چنانچه قرار هست از نیروی اتباع بیگانه در این کوره ها استفاده نمایند از نیروهای دارای مجوز وشناسنامه دار استفاده نموده وچنانچه قرار است که به لحاظ قانونی محدودیتی در این زمینه صورت گیرد قبل از آن یک راهکار قانونی نیز اتخاذ گردد.
شایان ذکر است که قبل از خطبه های نماز جمعه ،عزیررحیمی رئیس جهادکشاورزی مرودشت به ایراد مطالبی پیرامون فعالیت های صورت گرفته در جهاد کشاورزی مرودشت در یک سال اخیر پرداخت ودر بین الصلاتین نماز از تعدادی از کارکنان جهاد کشاورزی مرودشت با اهدای لوح تقدیر،تجلیل صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار