در 3 ماهه نخست امسال؛
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی از رشد 5/2 برابری مشارکت نیکوکاران در بخش اطعام نیازمندان طی سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال 97 خبر داد.
کد خبر: ۷۵۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲ 18 June 2019

به گزارش تابناک رضوی، حسین گیلاسی با اعلام این خبر افزود: اطعام مددجویان تحت حمایت این نهاد در سه قالب اهدای سبد کالا، توزیع غذای گرم و پذیرایی در سفره های اطعام با مشارکت خیران صورت می گیرد.

وی با اعلام اینکه اطعام نیازمندان بیشتر در مناسبت های مذهبی مانند ماه رمضان و محرم متجلی می شود، ادامه داد: در اطعام نیازمندان کمک ها به صورت نقدی و یا اهدای کالا از طریق دفاتر کمیته امداد و یا مراکز نیکوکاری جمع آوری و در کمترین زمان و با توجه به نیت خیران در امور نیازمندان هزینه شد.

گیلاسی اظهار کرد: تلاش بر این است تا همه مددجویان تحت حمایت از سفره های اطعام، توزیع غذای گرم و یا سبد کالا بهره مند شوند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی، بهره مندی مددجویان تحت حمایت از اطعام مددجویان را باتوجه به اولویت بندی خانواده دانست و افزود: زنان سرپرست خانوار، خانواده های دارای بیمار، خانوارهای عائله مند، خانواده های دارای فرزند یتیم و محسنین، خانواده های سالمند از جمله اولویت های کمیته امداد در اطعام است.

گیلاسی با اشاره به اینکه مسائل اقتصادی در مشارکت نیکوکاران توقف ایجاد نکرده است، بیان کرد: مراکز نیکوکاری به عنوان حلقه اتصال بین نیازمندان و نیکوکاران، در بخش جذب مشارکت نیکوکاران فعالیت های خوبی را در سه ماهه ابتدای امسال داشته اند به طوری که در این مدت شاهد رشد حدود 6 برابری مشارکت نیکوکاران بوده ایم.

شایسته ذکر است نیکوکاران می توانند کمک های خود در بخش اطعام نیازمندان را علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سطح استان و یا شماره گیری کد # 051 * 8877 * اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار