اولین نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزشهای همگانی استان قزوین به میزبانی جمعیت هلال احمر برگزار شد.
کد خبر: ۷۵۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 19 June 2019

برگزاری اولین نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزشهای همگانی

به گزارش تابناک قزوین؛ اولین نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات و آموزشهای همگانی استان قزوین در سال 98، سه شنبه 28 خرداد ماه به میزبانی جمعیت هلال احمر استان با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.

حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در این نشست اظهار داشت: عدم موفقیت در کارها به دلیل عدم کار تیمی و کار گروهی بوده و اثر گذاری کار تیمی و کار گروهی بسیار بیشتر است اگر اعضای این کارگروه مشارکت فعالی داشته باشد قطعا پاسخگویی به سوانح و آسیب دیدگان دقیق تر و صحیح تر انجام خواهد شد.

وی عنوان کرد: با همکاری کارگروه امداد و نجات شناسنامه تخصصی منطقه 9 تهران تدوین شده که این شناسنامه حاوی اطلاعاتی در خصوص مخاطرات طبیعی، پراکندگی گسل های منطقه، اطلاعات جمعیت شناختی منطقه، وضعیت آسیب پذیری و برآورد نیازهای منطقه ، تهیه نقشه منطقه و خطوط مترو و ... می باشد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین در پایان با بیان اینکه در آینده نزدیک اطلاعات مذکور برای شناسنامه فنی و تخصصی-امدادی منطقه 22 تهران نیز تهیه خواهد شد، افزود: این کارگروه با نگاه علمی، تخصصی و فنی به پاسخگویی و ارزیابی سوانح، به فعالیت خود ادامه خواهد داد و با بررسی و رصد حوادث مختلف، نقاط قوت، فرصت ها و تهدیدها را شناسایی کرده و پیشنهادهایی را ارائه خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار