فرمانده انتظامی استان ایلام؛
فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه پیش بینی می شود امسال در مقایسه با سال های گذشته شاهد تردد بیشتر زائران در پایانه مرزی مهران باشیم، گفت: سهولت در تردد زائران اربعین حسینی (ع) مهمترین اولویت پلیس و مسئولان خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 23 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری در نشست قرارگاه اربعین حسینی (ع) اظهار داشت:پیاده روی اربعین حسینی(ع) به عنوان یک نماد غرور ملی و استانی یکی از ماموریت های سنگین نیروی انتظامی است که می طلبد همه دستگاهها برای مدیریت آن در کنار ناجا که نوک پیکان است تلاش کنند.

وی افزود: امنیت و آرامش مردم و زائران اربعین حسینی (ع) اولویت و خط قرمز پلیس است و برای تحقق آن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد .

سردار یاری در بخش دیگری از سخنان خود به مدیریت لایه به لایه جمعیت و هوشمندسازی پایانه برکت اشاره کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان استانی و هماهنگی با نیروی انتظامی امیدواریم بتوانیم بحث ورود و خروج خودروهای ناوگان عمومی را به پایانه برکت با هوشمند سازی پایانه برکت، مدیریت کنیم.

وی افزود:پیش بین می شود امسال علاوه بر تردد خودروهای ناوگان عمومی ،شاهد تردد خودروهای شخصی در پایانه مرزی مهران باشیم که این موضوع نیازمند یک مدیریت صحیح در خصوص اسکان و پارک خودروها خواهد بود وبایستی تا قبل از اربعین حسینی(ع) مشکلات و نواقصات موجود برطرف شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: با توجه به رایگان بودن ویزا مابین دو کشور ایران و عراق، قطعاً امسال شاهد حضور باشکوه و غرورآفرین زائران اربعین حسینی(ع) خواهیم بود و این موضوع وظیفه نیروی انتظامی ، مسئولان و نهادهای خدمات رسان را سنگین تر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه رایگان بودن ویزا به معنای نگرفتن آن نیست از زائران خواست با توجه به نبود کنسولگری در استان ایلام، قبل از سفر به مرز، حتماً روادید معتبر خود را از مبدأ حرکت دریافت کنند.

سردار یاری در پایان گفت: امسال نیز با تمهیدات اندیشیده شده در زمینه های تامین نظم و امنیت توسط نیروی انتظامی و همچنین تسریع در بهسازی زیرساخت های استان با نگاه ویژه استاندار و مسئولان ، شاهد حضور و تردد میلیون ها عاشق و دلباخته اهل بیت(ص) از پایانه مرزی مهران به عنوان دروازه عتبات عالیات خواهیم بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار